آوریل 20, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

ساخت و ساز مازاد مسکن

به گزارش وبلاگ  معرفی زیبا ترین املاک کشور

ساخت و ساز واحدهای مسکونی در کلان شهرها و بالا بودن قیمت مسکن سبب مازاد عرضه مسکن در این شهرها در سال های اخیر و خوابیدن سرمایه و بدون استفاده ماندن سرمایه صرف شده در ساختمان سازی سبب شد که  امر ساخت و ساز در نهایت متوقف شده و تعداد واحدهای خالی روز به روز افزایش یافته و بی تحرکی در بازار مشاهده گردد.

با گسترش پیدا کردن مناطق خالی از سکنه و آپارتمان های نوساز کلید نخورده و واحدهای مسکونی خالی و ساخت واحدهای مسکونی مازاد اتفاق مناسبی در بازار مسکن نیست و از این رو باید به دنبال راه هایی برای افزایش معاملات مسکن بود.

ساخت و ساز مازاد سبب کاهش قیمت مسکن نشده چون تعداد زیادی از این واحدهای مازاد بر عرضه و خانه های نوساز مازاد در مناطق شمالی و گران قیمت شهرهای بزرگی مانند تهران واقع شده اند و امکانات لوکس به کار رفته در این مناطق سبب بالا رفتن قیمت این خانه ها شده است و در نهایت این خانه ها قابل فروش با قیمت های پایین تر نمی باشند.

اگر ساخت و ساز توزیع مناسبی داشت و کنترل بر ساخت و ساز با توزیع در قسمت های مختلف صورت می گرفت در نهایت قیمت مناسب برای خرید و فروش واحدهای مسکونی بیش از پیش مشاهده می شود و این سکون و رکود در بازار مسکن شدت زیادی نمی گرفت.

کلمات کلیدی: ساخت و ساز، خرید و فروش واحدهای مسکونی، رکود بازار مسکن، کاهش قیمت مسکن، خانه های نوساز، بازار مسکن، آپارتمان های نوساز، افزایش معاملات مسکن، واحدهای مسکونی، قیمت مسکن، عرضه مسکن

دیدگاهتان را بنویسید