آوریل 19, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انواع گیربکس صنعتی

1 min read

انواع گیربکس های کاربردی در صنعت

 

گیربکس هلیکال

گیربکس هلیکال دارای تعدادی چرخدنده هستند که ساختاری مارپیچ یا هلیکال دارند و به همین دلیل به این نام معرفی می شوند . این نوع چرخدنده ها از دسته چرخدنده های ساده ولی با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت می باشند. انتقال نیرو در این نوع جعبه دنده ها با توجه به ساختار چرخ دنده های آنها ( هلیکال) با حرکت یک نقطه در امتداد سطح دنده انجام می شود . در گیربکس هلیکال به علت کاهش صدا و درگیری نرم چرخ دنده ها در سیستم های انتقال نیرو به کار می روند و می توانند در دورها و توان های بالاتری نسبت به دنده های ساده استفاده شوند . اساس کار این نوع گیربکس ها بدین شکل می باشد که با کاهش دور باعث افزایش گشتاور در قسمت خروجی می شوند.

شافت مستقیم

شافت مستقیم دارای تعدادی چرخدنده هستند که ساختاری مارپیچ یا هلیکال دارند و به همین دلیل به این نام معرفی می شوند . این نوع چرخدنده ها از دسته چرخدنده های ساده ولی با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت می باشند. انتقال نیرو در این نوع جعبه دنده ها با توجه به ساختار چرخ دنده های آنها ( هلیکال) با حرکت یک نقطه در امتداد سطح دنده انجام می شود . در گیربکس شافت مستقیم به علت کاهش صدا و درگیری نرم چرخ دنده ها در سیستم های انتقال نیرو به کار می روند و می توانند در دورها و توان های بالاتری نسبت به دنده های ساده استفاده شوند . اساس کار این نوع گیربکس ها بدین شکل می باشد که با کاهش دور باعث افزایش گشتاور در قسمت خروجی می شوند.

 

گیربکس کتابی

گیربکس کتابی در دو نوع پایه دار و محور سوار تولید و به صورت چند محوره ساخته می شوند . گیربکس کتابی پایه دار جهت نصب بر روی پایه های خود طراحی می گردد و گیربکس کتابی محور سوار مستقیما بر روی شافت دستگاه مورد نظر نصب می شود . از گیربکس های کتابی  در صنایع فولادسازی ، ذوب اهن ، پتروشیمی ، سیمان و صتایع بسته بندی استفاده می گردد. گیربکس کتابی قابلیت انتقال گشتاورهای بالا و همچنین انتقال دورهای بالا را توامان دارند.

 

گیربکس میکسر

میکسر صنعتی یا بلندر های صنعتی برای مخلوط ، شکست و یا همگن کردن بازه گسترده ای از مواد در صنایع گوناگون از جمله صنایع دارویی ، شیمایی ، غذایی و معدنی مورد استفاده قرار می گیرد .میکسر ها در انواع مختلف از جمله بلندر روبانی ، بلندر وی ، پیوسته ، پیچی ، مخروطی و غیره تولید می شوند. در میکسر ها تجهیزات صنعتی از جمله گیربکس میکسر و الکتروموتور میکسر مورد استفاده قرار می گیرد.از جمله گیربکس میکسر مورد استفاده در میکسر ها بر اساس نوع کارکرد ، توان مورد نیاز و اندازه میکسر می توان از گیربکس های حلزونی ، خورشیدی ، هلیکال انتخاب نمود.

 

 

www.gozargah.biz

جهت مشاوره و استعلام قیمت گیربکس با مشاورین گذرگاه تماس حاصل فرمائید:

89 200 888 -021

72 437 888 -021

 

دیدگاهتان را بنویسید