آوریل 19, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

با چه هواپیما و قطاری سفر کنیم

1 min read

با چه هواپیما و قطاری سفر کنیم

برای اینکه روزهای خوبی را در سفر بگذرانید باید از وسایل نقلیه ای استفاده کنید که دارای امکانات خاصی می باشند که برای افراد و لحظات خاصی در نظر گرفته شده اند به همین خاطر باید در مورد این وسایل نقلیه اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید لحظات زیبایی را بگذرانید.

یکی از روش های سفر استفاده از اتوبوس است. این روش برای سفرهای کوتاه و ارزان گزینه ی مناسبی برای مسافران است. بسیاری از افراد ترجیح میدهند هزینه کنند و با هواپیما و یا قطار به سفر خود بپردازند که دلایل قابل قبولی را نیز دارند از جمله اینکه فضای اتوبوس نسبت به هواپیما و یا قطار کوچک تر است.

سرویس بهداشتی ندارد، رستوران و کافی شاپ ندارد و برای تغذیه در طول سفر باید با خود غذا به همراه داشته باشید. ممکن است اتوبوس صندلی های مناسبی برای استراحت نداشته باشد. در ادامه  در مورد مهم ترین نکاتی که باید زمان سفر با اتوبوس در نظر داشته باشید صحبت خواهیم کرد.

اگر بخواهیم در مورد این هواپیما بگوییم می توانیم در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که قیمت اولیه این هواپیما 290 میلیون دلار می باشد. این هواپیما شیک و مجلل توسط سازمان دفاع ایالات متحده آمریکا طراحی و ساخته شده است. این هواپیما در واقع قابلیت نظامی دارد و حمل و نقل با آن ممنوع است. با این حال یکی از وب سایت هایی که می توانیدبلیط خود را خریداری کنید وب سایت مستر بلیط می باشد.

بوئینگ 747-430 سفارشی

یکی از مجلل ترین هواپیماهای دنیا این هواپیما می باشد که قیمت تمام شده ی آن 233 میلیون دلار می باشد. قیمت اصلی این هواپیما چیزی در حدود 100 میلیون دلار بوده است اما به دلیل تغییراتی که در این هواپیما انجام گرفت قیمت این هواپیما را تا 130 میلیون دلار افزایش داد. با این حال می توانید در شهر می توانید با استفاده از بلیط اتوبوس می توانید سفرهای کوتاه بین شهری داشته باشید.

بوئینگ 787-8 وی آی پی

قیمت تمام شده این هواپیما 153 میلیون دلار می باشد که یکی از گران ترین هواپیماهای دنیا شناخته می شود. این مدل از هواپیمای به نام دریم لاینز نام گذاری شده است و دارای ویژگی ها و خصوصیاتی می باشد که کمتر هواپیمایی آن را دارا می باشد.

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های این هواپیما صحبت کنیم می توانیم بگوییم که این هواپیما دارای سقف طاقی و نمایش ویدیو بروی دیوارهای داخل کابین و رو پلکان هواپیما می باشد. این مدل بوئینگ به دلیل مجلل بودن و امکانات بالای آن نسبت به بوئینگ 747 نرمال ظرفیت کمتری دارند.

 

بوئینگ 747-400

قیمت تمام شده این هواپیما در بازار شرکت های هواپیماسازی 220 میلیون دلار می باشد. این مدل به سفارش مشتریان شرکت بوئینگ دارای دو اتاق خواب مجلل می باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این هواپیما دارای یک میز نهارخوری 14 نفره و یک تخت سلطنتی می باشد. شما می توانید با استفاده از بلیط هواپیما از این هواپیما پیشرفته استفاده کنید.

قطار کی یوشو ژاپن

به این قطار دارای 2 برنامه ی سفر می باشد: الف) گزینه ی سفر 2 روزه شامل اقامت در اطراف فوکوکا ب) گزینه ی سفر 4 روزه شامل گردشی در جزیره ی جنوبی ژاپن می باشد. با توجه به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید به شما خدمات رفاهی و اقامت، حمل و نقل، گشت و گذار، غذا و نوشیدنی ارائه می دهد. برای هر نفر هزینه ی این قطار چیزی حدود 2 هزار و 271 دلار می باشد.

قطار ونیز سیمپلون

 مسافرت با این قطار به شما احساس آرامش و ماجراجویی برایتان به همراه دارد. این قطار از مسیری که دارای چشم اندازهای اروپا و همچنین مناظر زیبا می باشد عبور می کند. در این مسیری که این قطارحرکت می کند از شهر های لندن، پاریس، اینسبروک، ورونا و ونیز عبور می کند. سوئیت های ارائه دهنده ی این قطار حالتی دیرینه و کلاسیکی دارند. هر نفری که می خواهد با این قطار سفر کند هزینه ای حدود 3 هزار و 342 دلار باید پرداخت کند.

در مورد این هواپیما تنها کافی است که بدانید که دکوراسیون داخلی این هواپیما از طلا ساخته شده است و تمام اتاق خواب ها و اتاق نشیمن این هواپیما با طلای خالص و کریستال لالیک مزین شده است و حتی در ساخت سرویس بهداشتی از طلای خلاص استفاده شده است.

قطار عقاب طلایی

با رزرو بلیط قطار این قطار لوکس می توانید سفر خوبی به ویتنام داشته باشید. این قطار نسخه ی لوکس قطارهای ترنس سیبرین است که به حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، خدمات خشکشویی، تلویزیون، پزشک انگلیسی زبان ویک پیانیست مجهز شده است. مسافرت با این قطار به مسافرت با کشتی کروز تشبیه شده است. این قطار از دریاچه ی بایکال عبور می کند. برای مسافرت با این قطار باید حدود 15 هزار و 895 دلار هزینه کنید.