آوریل 24, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

دانلود فیلم دلم می خواهد

1 min read

دانلود فیلم دلم می خواهد

درباره فیلم:

دلم می‌خواد با داشتن بازیگران معروف و نام آوری هم چون رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، رویا نونهالی و بسیاری دیگر توانست به خوبی تبلیغ شود و به فروش برسد، به شکلی که فروش گیشه این برنامه به بیش از 1.5 میلیارد تومان رسید. این فیلم در 23 خرداد 1397 در سینماهای مختلف ایران اکران شد و هم اکنون می توانید آن را از این پست دریافت کنید. فرزانه، برای مدت ها قادر به نوشتن داستان نیست تا این که در اثر یک صانحه رانندگی، آهنگی به خاطرش می آید که او را به وجد می آورد و سبب می شود شوق نوشتن در او دوباره زنده شود. بازیگرانی دیگر همچون فرزین صابونی، مریم بوبانی، احمد ساعتچیان، بهناز جعفری، مرتضی زارع، علی سرابی، پیام دهکردی، آرمینه زیتون چیان، ندا مقصودی، رضا بهبودی، پردیس احمیده، صابر ابر در دلم می خواد نقش آفرینی می کنند. استارت شروع فیلم در سال 1393 خورد. دلم می خواد، با استقبال نسبتا گسترده ای از مخاطبان مواجه شد و منتقدان زیادی آن را نقد کردند.

بازیگران دلم می خواد:

رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، رویا نونهال، فرزین صابونی، مریم بوبانی، احمد ساعتچیان، بهناز جعفری، مرتضی زارع، علی سرابی، پیام دهکردی، آرمینه زیتون چیان، ندا مقصودی، رضا بهبودی، پردیس احمیده، صابر ابر

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید

 

پسورد فایل : بدون نیاز

دانلود دانلود فیلم دلم می خواد کیفیت 480


دانلود دانلود فیلم دلم می خواد کیفیت 720


دانلود دانلود فیلم دلم می خواد کیفیت 1080


دانلود دانلود فیلم دلم می خواد کیفیت 1080HQ


 

این فیلم و کارتون های سایت توسط سایت دانلود کارتون و فیلم ایرانی گرد آوری شده و هرگونه کپی داری از این مطالب بدون ذکر منابع حرام و پی گرد قانونی دارد.