مارس 19, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

کابینت | مدلهای جدید کابینت آشپزخانه و اطلاعات کامل در مورد انواع کابینت که باید بدانید!!

1 min read

کابینت

کابینت یکی از تجهیزاتی است که به عنوان قلب آشپزخانه می توان از آن نام برد و نقش مهمی در جذاب و متفاوت کردن چهره آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل ایفا میکند .

اگر شما نیز دوست دارید در مورد انواع کابینت آشپزخانه و جنس های مختلف آن و همچنین مدلهای مختلف موجود در بازار بیشتر بدانید پس با ما همراه شوید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

امروزه کابینت ها در انواع و جنس های مختلفی ساخته می شوند و مدل کابینت متفاوت است که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

کابینت
کابینت

انواع مختلف کابینت:

۱- کابینت کلاسیک :

این مدل از جنس ام دی اف با روکش وکیوم ساخته می شود و به دلیل طرح های کار شده بر روی چوب ام دی اف در بازار به این نام شناخته می شود. یکی از کابینتهای پرمصرف این روزهای بازار که روز به روز به طرفداران این مدل افزوده می شود این مدل می باشد.

کابینت کلاسیک

 

 

۲- کابینت ام دی اف :

کابینت ام دی اف همانطور که از نامش پیداست به انواع مختلف کابینت، که از جنس چوب ام دی اف ساخته می شود گفته می شود. خود کابینت آشپزخانه ام دی اف به انواع مختلفی از جمله کابینت های گلاس و کابینت وکیوم ممبران بسته به نوع روکش چوب ام دی اف تقسیم بندی می شود. که در زیر هرکدام از آنها به همراه ویژگی هایشان توضیح داده شده است.
بدون شک از کابینت آشپزخانه ام دی اف به دلیل استحکام بالا و عمر بالای این محصول می توان به پرفروش ترین نوع کابینت، در ایران اشاره کرد. کابینتهای ام دی اف در برابر رطوبت هوا و حرارت نسبت به سایر کابینتها از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و چون کابینت، از جمله وسایلی است که در محیط آشپزخانه نصب می شود و تماس زیادی با رطوبت و آب دارد پس بهتر است در آشپزخانه خود از این نوع کابینت، استفاده کنید. هرچند قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر و کابینت_ از جنس نئوپان دارد ولی عمر و مقاومت بیشتری دارد و به همین زودی ها دچار مشکل نمیشود. متاسفانه به دلیل نا آگاهی مشتریان از نوع جنس چوب کابینت، بعضا بعضی از افراد از چوب نئوپان به جای ام دی اف استفاده میکنند و با روکش پی وی سی دور تا دور چوب را پوشش می دهند تا نتوان تشخیص داد که چوب به کار برده شده ام دی اف است یا نئوپان ، پس مراقب باشید تا به خاطر اندکی قیمت پایین تر گول این افراد را نخورید. گروه معماری دکورساز در هنگام نصب کابینتهای ام دی اف خود از بهترین مواد اولیه و چوب ام دی اف موجود در بازار استفاده کرده و از این بابت خیالتان راحت باشد.

کابینت ام دی اف

۳- کابینت وکیوم :

یکی از شاخه های کابینت آشپزخانه که به دلیل روکش روی چوب این نوع کابینتها به این نام در بازار خوانده می شود کابینت_وکیوم میباشد. وکیوم در واقع نوع روکشی است که بر روی چوب توسط دستگاه پیاده می شود و به همین علت در بازار به این نام مشهور شده است. کابینت وکیوم در طرح ها و مدلهای مختلفی در بازار موجود است و از این بابت دست مشتری برای انتخاب طرح های متنوع و جذاب باز می باشد.

 

۴- کابینت ممبران :

کابینت ممبران نیز در واقع همان کابینت وکیوم میباشد . طرح های مختلف توسط دستگاه cnc بر روی چوب حک می شود و سپس روکشی بر روی طرح پرس می شود که از این چوب های با طرح های مختلف برای ساخت انواع کابینت_ و یا سایر وسایل چوبی استفاده می شود. چوبی که روکش بر روی آن قرار میگیرد می تواند ام دی اف و یا نئوپان باشد و حتما هنگام سفارش کابینت، از شرکت سازنده و نصاب بخواهید که از چوب ام دی اف استفاده کنند و از این موضوع مطمئن شوید .
دلایل برتری چوب ام دی اف بر نئوپان به دلیل مقاومت بالای این نوع چوب و همچنین مقاومت در برابر رطوبت و حرارت میباشد.

کابینت ممبران

۵- کابینت هایگلاس :

هایگلاس نیز نوعی روکش برای چوب میباشد که سطح براقی مانند آینه بر روی چوب ایجاد میکند. روکش هایگلاس نیز مانند وکیوم می تواند بر روی چوب نئوپان و ام دی اف کار شود . گروه معماری دکورساز در تمامی محصولات کابینت_ خود از چوب ام دی اف استفاده میکند و محصولات دکورساز از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند.

کابینت هایگلاس

 

۶- کابینت تمام چوب :

جدیدا این نوع مدل در بین کابینتها و سایر لوازم چوبی مرسوم شده است و نسبت به کابینتهای ام دی اف از قیمت بالاتری برخوردارند . این نوع کابینت_ از چوب طبیعی ساخته می شود و در طرح های خاص از این نوع کابینت، استفاده می شود.

 

۷- کابینت اتریش :

کشور اتریش یکی از کشورهایی است که از بابت صادرات چوب و استحکام چوب درخت های موجود در این کشور در دنیا از جایگاه خوبی برخوردار است و به همین علت یکی از کشورهای پیشگام در صنعت صادرات چوب در جهان محسوب می شود. همچنین در ساخت این نوع کابینت، از یراق آلات درجه یک خارجی استفاده می شود. می توان نام کابینت_لوکس یا کابینت_لاکچری را نیز به این نوع مدل داد.

 

طراحی کابینتها به چه صورتی است و کابینت_ ام دی اف چه مزایایی دارد؟

طراحی کابینتها با توجه به تنوع آشپزخانه‌ها از نظر شکل طراحی (یو شکل، ال شکل، خطی، شبه‌جزیره‌ای و جزیره‌ای)، صورت می‌پذیرد. در هر حال در هنگام طراحی کابینت، باید دقت نمود که جهت بازشدن در آن باید برخلاف جهت حرکت شخص استفاده کننده باشد.

مزایا و شرایط نگهداری کابینت_ام دی اف (MDF) ، کابینت_ام دی اف آشپزخانه به آسانی تمیز می شود به همین دلیل برای استفاده در آشپزخانه بسیار ایده آل و مناسب می باشد. هنگام خرید کابینتهای جدید یا روکاری کابینتهای قبلی، انتخاب های زیادی پیش رویتان قرار دارد. کابینت_ام دی اف (MDF) اغلب گزینه مقرون به صرفه ای می باشد که هم در آشپزخانه و هم در سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد.

ام دی اف (MDF) از تخته های فیبر با دانسیته متوسط و پوششی از لایه نازکی از وینیل(Thermofoil) ،تشکیل شده است. اما می تواند طوری طراحی شود که بافت چوب را تداعی کند. اگر کابینهای ام دی اف (MDF) را برای خانه تان مد نظر دارید، حتماً مزایا و معایب (شرایط نگهداری) آن را در نظر بگیرید. با آگاهی کامل تصمیم بگیرید که آیا انتخاب مناسبی برای طراحی کابینت آشپزخانه و یا حمام تان می باشند یا خیر.

ورق های پلی وینیل کلراید در ساخت کابینتهای حمام سرویس بهداشتی و سینگ ظرف شویی کاربرد دارد. در دیگر قسمت های آشپزخانه کمتر از کابینت_تمام پی وی سی استفاده میشود. همچنین بیشتر در محیط آشپزخانه از کابینتهای ام دی اف با روکش پی وی سی استفاده میشود. کابینت_ پی وی سی تنها یک نقص دارد و اینکه قابل تجزیه نمی‌باشد و ممکن است به محیط زیست آسیب برساند. با توجه به تنوع بالای جنس، طرح و قیمت محصولات، پیش از هر انتخابی با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

آیا شرکتی وجود دارد که بتوانیم انواع مختلف کابینت را به این شرکت سفارش دهیم تا برای ما اجرا نماید؟

پاسخ این سوال مثبت است. گروه معماری دکورساز یکی از برترین شرکت ها در زمینه طراحی ، اجرا و ساخت کابینت میباشد که قابلیت اجرای انواع مختلف کابینت آشپزخانه که در بالا ذکر شد را باکیفیت بالا و قیمت مناسب برای شما عزیزان داراست و به شما این اطمینان را می دهد که پس از انجام پروژه از انتخاب خود رضایت کامل داشته باشید. گروه معماری دکورساز هرگونه طرح و مدلی که شما در نظر داشته باشید با کیفیت بالا و زیبایی هرچه تمام تر برای شما عزیزان اجرا می نماید.فقط کافی است با شماره های موجود در زیر تماس بگیرید و از مشاوره مشاورین فروش این شرکت به جهت نوع دکوراسیون و رنگ مورد نظر خود و همچنین جنس مورد استفاده برای ساخت کابینت_ به صورت رایگان بهره مند شوید.

 

کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه
مراحل سفارش کابینت از گروه معماری دکورساز به چه صورتی است؟

ابتدا بعد از تماس تلفنی و یا حضوری که مشتری با پرسنل دکورساز برقرار می کند، پرسنل دکورساز درباره کابینت، تمام توضیحات را از قبیل طراحی کابینت_ بسته به فضا، جنس، یراق آلات، نحوه نصب، مدت زمان ساخت و غیره را در اختیار مشتری قرار داده، سپس برای بازدید از محلی که قرار است کابینت_ نصب گردد قرار گذاشته می شود.
گروه معماری دکورساز تمام نمونه جنس های مصرفی در کابینت آشپزخانه از قبیل ام دی اف، های گلاس، وکیوم ، یراق آلات، سنگ مصنوعی کورین و کوارتز برای صفحه روی کابینت، را در روز بازدید به مشتری نشان داده، تا مشتری بتواند با توجه به نمونه رنگ بندی ، کابینت_ خود و جنس آن را انتخاب نماید.
بعد از طی مراحل فوق، پیش پرداخت از مشتری گرفته شده و طراحی کابینت آشپزخانه آغاز می گردد. سپس بعد از نهایی شدن طرح کابینت، مراحل ساخت کابینت آغاز می شود.مدت زمان ساخت کابینت بسته به متراژ آن متغیر می باشد.
تمامی بدنه و اجزای کابینت_ با توجه به طرح مورد نظر و متراژ ساخته می شود و پس از اتمام ساخت به محل پروژه آورده شده و نصب می گردد.
از نمونه کار های دکورساز ساخت کابینت_ تمام ام دی اف، کابینت_ بدنه ام دی اف و درب ها از جنس هایگلاس و همچنین صفحه روی کابینت از جنس کورین یا کوارتز می باشد.

همچنین گروه معماری دکورساز میتواند بسته به سلیقه شما صفحه ی اوپن آشپزخانه و کابینت، را از جنس کورین و یا کوارتز طراحی کند که این کار نما و ظاهر زیباتری به محیط آشپزخانه شما میبخشد.

 

قیمت کابینت به چه صورتی محاسبه می شود و در چه قیمت هایی موجود است؟

کابینت، بسته به متراژ و جنس مورد استفاده در پروژه قیمت های مختلفی دارد. بعضی از افراد به جای استفاده از ام دی اف برای ساخت کابینت، از چوب نئوپان با روکش پی وی سی دور تا دور آن استفاده می کنند که قابلیت شناسایی نداشته باشد. پس مراقب این گونه افراد باشید و گول اندکی قیمت پایین تر توسط این افراد را نخورید. حتما از جنس ام دی اف چوب مصرفی برای ساخت کابینت، اطمینان حاصل کنید.
گروه معماری دکورساز از برترین مواد اولیه و چوب ام دی اف درجه یک برای ساخت محصولات خود استفاده میکند و این موضوع را برای شما عزیزان تضمین می نماید. پس از این بابت خیالتان راحت باشد. همچنین برای اطلاع از قیمت های انواع کابینت می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

 

شماره های تماس جهت انجام مشاوره رایگان و اطلاعات در مورد انواع کابینت_ ام دی اف ، کابینت کلاسیک ، کابینت_وکیوم ،کابینت ممبران ، کابینت هایگلاس ، کابینت تمام کورین ، صفحات کورین ، کورین ، اجرای کورین ، کوارتز ، سنگ کوارتز و قیمت این محصولات :

 

  • ۰۲۱-۲۲۸۶۲۶۷۵ – ۰۲۱-۸۸۶۶۲۴۱۷- ۰۲۱۴۴۴۴۸۸۰۵
  • ۰۹۱۲۰۹۲۱۴۳۰ – ۰۹۱۲۲۲۰۶۸۳۲

گروه معماری دکورساز

 

همین حالا تماس بگیرید!!!

 

 

جهت مشاهده انواع مختلف مدلهای کابینت و همچنین پروژه های انجام شده گروه معماری دکورساز بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

کابینت

 

منبع مقاله : گروه معماری دکورساز www.dekorsaz.com

دیدگاهتان را بنویسید