آوریل 27, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

استفاده از دستگاه اسکرابر در بیمارستانها و محیط های درمانی

1 min read

استفاده از دستگاه اسکرابر در بیمارستانها و محیط های درمانی

با توجه به وضعیت فراگیری ویروس کرونا در این روزها، کارخانجات صنعتی با شرکت های مربوطه برای پاکسازی مراکز صنعتی از آلودگی ها بیش از پیش همکاری می کنند. از این رو به کارگیری ماشین آلات نظافت صنعتی برای حفظ پاکیزگی بیشتر محیط های صنعتی ضروری به نظر می رسد. شرکت فلامک ماشین در این راستا پیشرو بوده و از بهترین برندهای روز دنیا در امر تولید ماشین های نظافت صنعتی اسکرابر برای ارتقا هرچه بیشتر سلامت محیط های صنعتی کمک گرفته است. امکان مشاهده انواع ماشین آلات نظافت صنعتی و اطلاع از مشخصات مدل های مختلف در سایت این مجموعه امکان پذیر می باشد.

این روزها نظافت فضای کسب و کارها، شرکت‌ها و محیط های صنعتی بیشتر از هر چیزی اهمیت پیدا کرده است و بهره مندی از جدیدترین متدها و مواد کشنده ویروس به منظور نظافت صنعتی سلامتی افراد حاضر در محیط را در امان نگه می دارد. بسیاری از شرکت ها روش های سنتی و طاقت فرسای نظافت را کنار گذاشته اند و با بهره مندی از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه محیط را در برابر ویروس و باکتری ها ایمن کرده اند. اگر شما تصمیم گرفتید محیط کارخانه یا محل کار را به شکل کاملا مکانیزه تمیز نگه دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی است. این گونه دستگاه ها کار نظافت را مخصوصا در مکان های بزرگ مانند فروشگاه ها، کارخانه ها و مجتمع های تجاری و مسکونی راحت کرده است و متناسب با انواع کفپوش ها و کاربردی که در کسب و کارهای مختلف دارد، در مدل های گوناگون تولید شده اند.

یکی از کاربردی ترین دستگاه های نظافت صنعتی زمین شوی صنعتی است که دارای دو  مخزن آب تمیز و کثیف و سیستم مکانیزه برس زنی برای سطوح هموار بوده و پس از عملیات شستشو آب باقی مانده روی سطوح را نیز توسط موتور مکنده خشک میکند. زمین شوی برقی در دو نوع دستی و سرنشین دار با دو منبع تغذیه متفاوت کابلی و باتری دار درخور نیاز متقاضی ارائه شده است. این ماشین ها با طراحی مناسبی برای راهروهای تنگ و باریک هتل ها و هایپر مارکت ها هم کاربردی میباشد.

از آنجایی که در بیمارستانها آلودگی به آلاینده های عفونی مربوط می گردد بحث نظافت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مدیران مراکز را با چالش بزرگی روبرو ساخته است.

با توجه به اینکه استفاده از سیستم های سنتی در این مراکز نه تنها باعث ضدعفونی و نظافت سطوح نگردیده ، بلکه آلودگی های عفونی را تنها از جایی به جای دیگر انتقال می دهد. ولی با روی آوردن این سازمانها به استفاده از تجهیزات مکانیزه مانند اسکرابر یا زمین شوی صنعتی همزمان با شستشو، جمع آوری آلاینده ها انجام شده که این خود سبب ایجاد وجه تمایزی در مقایسه با سیستم های سنتی می گردد. علاوه براین امکان استفاده همزمان از محلولهای ضدعفونی کننده در داخل مخزن آب دستگاه کفشوی صنعتی و نیز بهره گیری از سیستم های آنتی باکتریال در داخل مخازن سبب گردیده تا این مراکز نگاه ویژه ای به این تجهیزات داشته باشند از این رو با توجه به فراگیری این نوع نیاز در مراکز درمانی سبب شده تا سازمان های مؤدی بهداشت بودجه ای را بطور اختصاصی به این نوع تجهیزات نظافت صنعتی اختصاص داده، و هر ساله مراکز درمانی تحت نظر وزارت بهداشت دانشگاههای علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی بودجه ای تحت عنوان بودجه هتلینگ در راستای تامین تجهیزات نظافتی مرتبط با دستگاههای مکانیزه نظافت شامل زمین شوی صنعتی یا کف شوی ، بخارشوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی ، پولیشر و…… اختصاص یابد.

برای اخذ هرگونه مشاوره در خصوص انواع قطعات و لوازم یدکی تجهیزات نظافت صنعتی و اسکرابر می توانید این فرصت طلایی پیش آمده را از دست ندهید و با همکاران ما در تماس باشید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز را جویا شوید. شما می توانید در خصوص هزینه های احتمالی و مدت زمان لازم برای تمیزی و نظافت نیز اطلاعات لازم را دریافت کرده و با خیال راحت اقدام به درخواست کمک از سوی همکاران بسیار متخصص ما داشته باشید

. شماره تماس :    09123254132  88535444 -021