آوریل 23, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن تیم زنکو به پیش Team Zenko Go فصل اول

1 min read
انیمیشن تیم زنکو به پیش Team Zenko Go 2022 داستان انیمیشن در انیمیشن تیم زنکو به پیش : داستان گروهی از کودکان است که برای کمک به دیگران و حل کردن مشکلات شهرشان، مخفیانه و با پوشش مبدل تلاش می کنند. درباره انیمیشن انیمیشن Team Zenko Go محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن تیم زنکو به پیش بازیگرانی چون Abigail Journey Oliver، Chance Hurstfield، Darcy Han، Deven Christian Mack، Dominic Mariche، Gordon Cormier، Hartley Bernier، Hiro Kanagawa، Jaden Oehr، Josh Zaharia و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن تیم زنکو به پیش Team Zenko Go فصل اولانیمیشن تیم زنکو به پیش Team Zenko Go 2022

داستان انیمیشن

در انیمیشن تیم زنکو به پیش : داستان گروهی از کودکان است که برای کمک به دیگران و حل کردن مشکلات شهرشان، مخفیانه و با پوشش مبدل تلاش می کنند.

درباره انیمیشن

انیمیشن Team Zenko Go محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن تیم زنکو به پیش بازیگرانی چون Abigail Journey Oliver، Chance Hurstfield، Darcy Han، Deven Christian Mack، Dominic Mariche، Gordon Cormier، Hartley Bernier، Hiro Kanagawa، Jaden Oehr، Josh Zaharia و… به ایفای نقش پرداخته اند.