مارس 29, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی Samurai Rabbit The Usagi Chronicles با دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی Samurai Rabbit The Usagi Chronicles 2022 داستان انیمیشن در انیمیشن خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی : اوساگی که اشتیاق زیادی برای تبدیل شدن به یک سامورایی دارد، عازم شهر نئو ادو می شود. او سپس نیرویی شرور را که به مدت هزار سال زندانی بوده، به صورت تصادفی آزاد می کند. درباره انیمیشن انیمیشن Samurai Rabbit The Usagi Chronicles محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی بازیگرانی چون Aleks Le، Darren Barnet، Shelby Rabara، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی Samurai Rabbit The Usagi Chronicles با دوبله فارسیانیمیشن خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی Samurai Rabbit The Usagi Chronicles 2022

داستان انیمیشن

در انیمیشن خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی : اوساگی که اشتیاق زیادی برای تبدیل شدن به یک سامورایی دارد، عازم شهر نئو ادو می شود. او سپس نیرویی شرور را که به مدت هزار سال زندانی بوده، به صورت تصادفی آزاد می کند.

درباره انیمیشن

انیمیشن Samurai Rabbit The Usagi Chronicles محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن خرگوش سامورایی تاریخچه اوساگی بازیگرانی چون Aleks Le، Darren Barnet، Shelby Rabara، و… به ایفای نقش پرداخته اند.