آوریل 24, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 با دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 داستان انیمیشن در انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی : خرگوش مرغی و همستر تاریکی، داستان قهرمان جوانی است که ترکیبی از مرغ و خرگوش است. او با وجود تفاوت هایش با دیگران، از صمیم قلب آرزو دارد جای خودش را در میان آن ها باز کند و با وجود دست و پا چلفتی بودنش، علاقه شدیدی به ماجراجویی دارد. درباره انیمیشن انیمیشن Chickenhare and the Hamster of Darkness محصول کشور بلژیک و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Ben Stassen در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی بازیگرانی چون Buddy Vedder، Danny Fehsenfeld، Donte Paris، Joe Ochman، Jordan Tartakow، Mark Irons، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022 با دوبله فارسیانیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی Chickenhare and the Hamster of Darkness 2022

داستان انیمیشن

در انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی : خرگوش مرغی و همستر تاریکی، داستان قهرمان جوانی است که ترکیبی از مرغ و خرگوش است. او با وجود تفاوت هایش با دیگران، از صمیم قلب آرزو دارد جای خودش را در میان آن ها باز کند و با وجود دست و پا چلفتی بودنش، علاقه شدیدی به ماجراجویی دارد.

درباره انیمیشن

انیمیشن Chickenhare and the Hamster of Darkness محصول کشور بلژیک و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Ben Stassen در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن خرگوش مرغی و همستر تاریکی بازیگرانی چون Buddy Vedder، Danny Fehsenfeld، Donte Paris، Joe Ochman، Jordan Tartakow، Mark Irons، و… به ایفای نقش پرداخته اند.