آوریل 26, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن ماجراهای پیل Pil’s Adventures 2021 با دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن ماجراهای پیل Pil 2021 داستان انیمیشن در انیمیشن ماجراهای پیل : کودک یتیمی به اسم پیل همراه با سه راسوی خود در خیابان های شهر رک آن بروم زندگی می کند، او تنها با دزدین غذا از قلعه تریستین، حاکم شروری که تخت پادشاهی را غصب کرده، می تواند زنده بماند، یک روز پیل برای مخفی شدن از دست محافظین پادشاه که تعقیبش می کنند، لباس یک شاهزاده را بر تن می کند و.... درباره انیمیشن انیمیشن Pil محصول کشور فرانسه و در ژانر انیمیشن ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Julien Fournet در سال 2021 ساخته شده است. در انیمیشن ماجراهای پیل بازیگرانی چون Julien Crampon، Kaycie Chase، Paul Borne، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن ماجراهای پیل Pil’s Adventures 2021 با دوبله فارسیانیمیشن ماجراهای پیل Pil 2021

داستان انیمیشن

در انیمیشن ماجراهای پیل : کودک یتیمی به اسم پیل همراه با سه راسوی خود در خیابان های شهر رک آن بروم زندگی می کند، او تنها با دزدین غذا از قلعه تریستین، حاکم شروری که تخت پادشاهی را غصب کرده، می تواند زنده بماند، یک روز پیل برای مخفی شدن از دست محافظین پادشاه که تعقیبش می کنند، لباس یک شاهزاده را بر تن می کند و….

درباره انیمیشن

انیمیشن Pil محصول کشور فرانسه و در ژانر انیمیشن ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Julien Fournet در سال 2021 ساخته شده است. در انیمیشن ماجراهای پیل بازیگرانی چون Julien Crampon، Kaycie Chase، Paul Borne، و… به ایفای نقش پرداخته اند.