آوریل 18, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن ماشا و خرسه Masha and the Bear فصل اول با دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن ماشا و خرسه Masha and the Bear 2007 داستان انیمیشن در انیمیشن ماشا و خرسه : ماشا دخترکی بازیگوش، شاد، مهربان و پُرانرژی است که با خوک، بز و سگش در جنگل زندگی می‌کند. تمام حیوانات جنگل از او گریزانند، چرا که ماشا وادارشان می‌کند تا با او بازی کنند. روزی ماشا، پروانه‌ای می‌بیند و هنگامی که این پروانه را تعقیب می‌کند، به خانهٔ خرسی می‌رسد که برای ماهیگیری از منزل خارج شده‌است. ماشا در حین بازی در آنجا، حسابی کلبهٔ خرس و محوطه‌اش را بهم می‌ریزد و هنگامی که خرس برمی‌گردد، با فاجعه‌ای که ماشا ایجاد کرده مواجه می‌شود. خرس تلاش می‌کند از دست ماشا خلاص شود و او را از آنجا براند، اما موفق نمی‌شود و سرانجام ماشا و خرس با هم دوستانی صمیمی می‌شوند. درباره انیمیشن انیمیشن Masha and the Bear محصول کشور روسیه و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2007 ساخته شده است. در انیمیشن ماشا و خرسه بازیگرانی چون Alina Kukushkina، Angelica Keamy، Boris Kutnevich، Eduard Nazarov، Ekaterina Kutnevich، Elsie Fisher، Fred Tatasciore، Giselle Nieto، Guillermo Díaz، Irina Kukushkina و.....

 انیمیشن ماشا و خرسه Masha and the Bear فصل اول با دوبله فارسیانیمیشن ماشا و خرسه Masha and the Bear 2007

داستان انیمیشن

در انیمیشن ماشا و خرسه : ماشا دخترکی بازیگوش، شاد، مهربان و پُرانرژی است که با خوک، بز و سگش در جنگل زندگی می‌کند. تمام حیوانات جنگل از او گریزانند، چرا که ماشا وادارشان می‌کند تا با او بازی کنند. روزی ماشا، پروانه‌ای می‌بیند و هنگامی که این پروانه را تعقیب می‌کند، به خانهٔ خرسی می‌رسد که برای ماهیگیری از منزل خارج شده‌است. ماشا در حین بازی در آنجا، حسابی کلبهٔ خرس و محوطه‌اش را بهم می‌ریزد و هنگامی که خرس برمی‌گردد، با فاجعه‌ای که ماشا ایجاد کرده مواجه می‌شود. خرس تلاش می‌کند از دست ماشا خلاص شود و او را از آنجا براند، اما موفق نمی‌شود و سرانجام ماشا و خرس با هم دوستانی صمیمی می‌شوند.

درباره انیمیشن

انیمیشن Masha and the Bear محصول کشور روسیه و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2007 ساخته شده است. در انیمیشن ماشا و خرسه بازیگرانی چون Alina Kukushkina، Angelica Keamy، Boris Kutnevich، Eduard Nazarov، Ekaterina Kutnevich، Elsie Fisher، Fred Tatasciore، Giselle Nieto، Guillermo Díaz، Irina Kukushkina و… به ایفای نقش پرداخته اند.