آوریل 18, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن ماشین بازها Power Battle Watch Car فصل اول با دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن ماشین بازها Power Battle Watch Car 2017 داستان انیمیشن در انیمیشن ماشین بازها : در آینده‌ای نه چندان دور، قهرمانی به نام جینو برای نبرد در لیگ ماشین‌ها، دعوت می‌شود. اما زمانی که ماشین جینو در راه بازگشت به خانه توسط گروهی از مهاجمان ناشناس ربوده می‌شود، همه چیز به هم می‌ریزد. درباره انیمیشن انیمیشن Power Battle Watch Car محصول کشور کره جنوبی و در ژانر انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی Youngjun Lee در سال 2017 ساخته شده است. در انیمیشن ماشین بازها بازیگرانی چون Amanda McCann، Ashly Burch، Candi Milo، Dan Milano، Dee Bradley Baker، Eric Lopez، Felicia Day، Greg Nix، Haley Tju، Josh Sussman و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن ماشین بازها Power Battle Watch Car فصل اول با دوبله فارسیانیمیشن ماشین بازها Power Battle Watch Car 2017

داستان انیمیشن

در انیمیشن ماشین بازها : در آینده‌ای نه چندان دور، قهرمانی به نام جینو برای نبرد در لیگ ماشین‌ها، دعوت می‌شود. اما زمانی که ماشین جینو در راه بازگشت به خانه توسط گروهی از مهاجمان ناشناس ربوده می‌شود، همه چیز به هم می‌ریزد.

درباره انیمیشن

انیمیشن Power Battle Watch Car محصول کشور کره جنوبی و در ژانر انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی Youngjun Lee در سال 2017 ساخته شده است. در انیمیشن ماشین بازها بازیگرانی چون Amanda McCann، Ashly Burch، Candi Milo، Dan Milano، Dee Bradley Baker، Eric Lopez، Felicia Day، Greg Nix، Haley Tju، Josh Sussman و… به ایفای نقش پرداخته اند.