مارس 28, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن هفت کوتوله The 7D فصل اول با دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن هفت کوتوله The 7D 2014 داستان انیمیشن در انیمیشن هفت کوتوله : ماجراهای هفت کوتوله مهربان و شجاع که به ملکه دیلایتفول کمک می کنند تا در برابر شیاطین و نیروی های اهریمنی از سرزمین جالی وود محافظت کند و... درباره انیمیشن انیمیشن The 7D محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2014 ساخته شده است. در انیمیشن هفت کوتوله بازیگرانی چون Bill Farmer، Billy West، Dee Bradley Baker، Jay Leno، Jeff Bennett، Jenny Pellicer، Jess Harnell، Kelly Osbourne، Kevin Michael Richardson، Leigh-Allyn Baker و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن هفت کوتوله The 7D فصل اول با دوبله فارسیانیمیشن هفت کوتوله The 7D 2014

داستان انیمیشن

در انیمیشن هفت کوتوله : ماجراهای هفت کوتوله مهربان و شجاع که به ملکه دیلایتفول کمک می کنند تا در برابر شیاطین و نیروی های اهریمنی از سرزمین جالی وود محافظت کند و…

درباره انیمیشن

انیمیشن The 7D محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2014 ساخته شده است. در انیمیشن هفت کوتوله بازیگرانی چون Bill Farmer، Billy West، Dee Bradley Baker، Jay Leno، Jeff Bennett، Jenny Pellicer، Jess Harnell، Kelly Osbourne، Kevin Michael Richardson، Leigh-Allyn Baker و… به ایفای نقش پرداخته اند.