آوریل 26, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن کیپو و عصر هیولاهای شگفت‌انگیز Kipo and the Age of Wonderbeasts فصل اول با دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن کیپو و عصر هیولاهای شگفت‌انگیز Kipo and the Age of Wonderbeasts 2020 داستان انیمیشن در انیمیشن کیپو و عصر هیولاهای شگفت‌انگیز : دو نوجوان با نام های هکتور و میکو پیشنهاد شغلی جدید دریافت می کنند تا در یک فروشگاه بازی مشغول به کار شوند. آنها مجبور به مبارزه با هیولاهایی می‌شوند که از دنیای بازی به دنیای واقعی هجوم آورده‌اند. درباره انیمیشن انیمیشن Kipo and the Age of Wonderbeasts محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2020 ساخته شده است. در انیمیشن کیپو و عصر هیولاهای شگفت‌انگیز بازیگرانی چون Amy Landecker، Anna Vocino، Avrielle Corti، Carlos Alazraqui، Coy Stewart، Dan Stevens، Dee Bradley Baker، Deon Cole، Giullian Yao Gioiello، Grey Griffin و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن کیپو و عصر هیولاهای شگفت‌انگیز Kipo and the Age of Wonderbeasts فصل اول با دوبله فارسیانیمیشن کیپو و عصر هیولاهای شگفت‌انگیز Kipo and the Age of Wonderbeasts 2020

داستان انیمیشن

در انیمیشن کیپو و عصر هیولاهای شگفت‌انگیز : دو نوجوان با نام های هکتور و میکو پیشنهاد شغلی جدید دریافت می کنند تا در یک فروشگاه بازی مشغول به کار شوند. آنها مجبور به مبارزه با هیولاهایی می‌شوند که از دنیای بازی به دنیای واقعی هجوم آورده‌اند.

درباره انیمیشن

انیمیشن Kipo and the Age of Wonderbeasts محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2020 ساخته شده است. در انیمیشن کیپو و عصر هیولاهای شگفت‌انگیز بازیگرانی چون Amy Landecker، Anna Vocino، Avrielle Corti، Carlos Alazraqui، Coy Stewart، Dan Stevens، Dee Bradley Baker، Deon Cole، Giullian Yao Gioiello، Grey Griffin و… به ایفای نقش پرداخته اند.