آوریل 30, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

معرفی سریال های ایرانی

سریال های نمایش خانگی

سریال های نمایش خانگی

تماشای فیلم و سریال یکی از سرگرمی های فوق العاده ای است که می تواند در هر ساعت از شبانه روز انجام شود و ساعات خوشی را در کنار خانواده بگذراند! در سال های اخیر ، شبکه نمایش خانگی ایران سریال های بسیار جذابی را تولید و تولید کرده است که تقریباً توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند و بسیاری از مردم تماشای این سریال ها را در اولویت قرار می دهند و تقریباً از همه این سریال های ایرانی استقبال خوبی می شود. برای دیدن نتایج بیشتر به ادامه مطلب بروید .

سریال قورباغه

سریال قورباغه آخرین سریال ایرانی است که از 24 آذر 1397 در شبکه خانگی پخش شده است. این سریال جدید ایرانی دارای یک تاریخ دراماتیک و اجتماعی است که به تأثیراتی که مشکلات جامعه بر روی هر فرد دارد می پردازد.

این سریال جدید ایرانی 99 توسط هومن سیدی تدوین و کارگردانی شده است و علی اسدزاده تهیه کننده این مجموعه است.

از بازیگران سریال قورباغه می توان به نوید محمدزاده (در نقش نوری) ، صابر ابر (در نقش رامین) ، سحر دولتشاهی (در نقش فرانك) ، هومن سیدی (در نقش شمس آبادی) و بازیگران دیگری چون مهران غفوریان ، آناهیتا افشار ، نوید پور فرج ، احسان اشاره كرد. منصوری ، سعید حاج علی ، سیامک اعتفقیان و دیگران ذکر شده است.

در خلاصه این مجموعه آمده است:

“من همیشه یک صندلی کوچک داشته ام ، کتم تنگ بود ، کفش هایم برایم کوچک بود ، ساعتم خواب بود و از خودم جلوتر بودم. دنیا برای من مکان کوچکی است.” من قبلا آن را دیدم ، درختان ، صدای آبشار ، قورباغه ها ، آنها را هنگام مرگ می بینم. ”

 

معرفی سریال های ایرانی

سریال آقا زاده

سریال آقازاده نیز در لیست بهترین سریالهای ایرانی جدید قرار داره و در طول مدت پخش آن، طرفداران خیلی زیادی رو به خودش جلب کرده است. این سریال جدید ایرانی یک درام اجتماعی و سیاسی که حول و حوش یک آقازاده (نیما بحری) و تخلفات اقتصادی که مرتکب شده میچرخه که توسط یک مامور (حامد تهرانی) که او نیز یک آقازاده اما با خصوصیات اخلاقی متفاوت هست، تحت پیگیری قرار میگیره!

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا ساخته شده است و از تاریخ 6 تیر ماه 1399 از شبکه خانگی پخش شده است.

از بازیگران سریال آقا زاده میتونیم به امیر آقایی (در نقش نیما بحری)، مهدی سلطانی (در نقش امیر بحری)، امین تارخ (در نقش حاج رضا تهرانی)، سینا مهراد (در نقش حامد تهرانی)، پردیس پور عابدینی ( در نقش راضیه و مانلی)، نیکی کریمی (در نقش تینا)، امین حیایی (در نقش وکیل)، جمشید هاشم پور (در نقش حاج حسن) و سایر بازیگران از جمله کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، محمد حسین لطیفی و غیره اشاره کرد.

معرفی سریال های ایرانی

سریال هم گناه

سریال هم گناه یکی از بهترین سریالهای جدید ایرانی هست که با موضوع خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن کیایی برای شبکه خانگی تولید شده است و جز پر بیننده ترین سریالها در سال 99 محسوب میشه!

سریال هم گناه، داستان یک خانواده قدیمی در تهران به نام خانواده صبوری رو روایت میکنه که از سه بردار و یک خواهر تشکیل شده است. این خانواده همگی در یک شرکت کار می‌کنند و به شغل موروثی خود یعنی پرورش گلهای تزئینی مشغول هستند. اما فریبرز، پسر دوم این خانواده در جوانی تصمیم میگیره تا پلیس بشه و اکنون نیز افسر اداره آگاهی هست.

خانواده صبوری در یک خانه قدیمی در کنار هم با آرامش مشغول کار و زندگی بودند تا اینکه با ورود یک پسر جوان به این خانواده، زندگی تمام افراد خانواده صبوری دچار تغییر میشه و در طول این سریال با این داستان بیشتر آشنا خواهید شد.

از بازیگران سریال هم گناه میتونیم به پرویز پرستویی (در نقش فریبزر)، مسعود رایگان (در نقش فرید)، رویا تیموریان (در نقش فریده)، مهدی پاکدل (در نقش فرهاد)، هدیه تهرانی (در نقش زیبا)، محسن کیایی (در نقش آرمان)، هنگامه قاضیانی (در نقش لیلا)، افسانه چهره آزاد (در نقش نسرین)، سوگل خلیق (در نقش سیما)، مارال بنی آدم (در نقش سارا)، ساقی حاجی پودر (در نقش هدیه) و سایر بازیگران از جمله پدرام شریفی، روشنک گرامی، حبیب رضایی، افسانه ناصری، حسین امیدی، احسان کرمی، شاهرخ فروتنیان و غیره اشاره کرد.

معرفی سریال های ایرانی

 

سریال مانکن

سریال مانکن یکی دیگه از بهترین سریالهای ایرانی شبکه خانگی هست که به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی در سالهای 1397 و 1398 در 26 قسمت، تهیه و تولید شده است.

سریال ایرانی مانکن، یک درام اجتماعی هست که در ان به نابرابری اقتصادی که بین طبقات مختلف جامعه وجود داره پرداخته و مقایسه خوبی رو بین افراد توانمند و افراد کم درآمد جامعه انجام داده است. در واقع داستان این سریال، در رابطه با رابطه عاشقانه پسر جوانی به نام کاوه  و دختری به نام همتا هست که مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث میشه تا این دو در مسیر زندگی خود با چالشها و موضوعات جدید مواجه بشن … در خلاصه سریال مانکن اینطور بیان شده که: ” همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند.”

از بازیگران سریال مانکن میتونیم به امیر حسین آرمان (در نقش کاوه) نازنین بیاتی (در نقش همتا)، مریلا زارعی (در نقش کتی)، محمد رضا فروتن (در نقش اخگر)، فرزاد فرزین (در نقش بهرام)، لیندا کیانی (در نقش ژیلا)، حسین پاکدل (در نقش سلمان)، محمد صادقی (در نقش آبتین) و سایر بازیگران از جمله الهام پاوه نژاد، شبنم قلی خانی، نفیسه روشن، همایون ارشادی، بهشاد شریفیان، پانته آ کیقبادی، عارفه معماریان و غیره اشاره کرد.

معرفی سریال های ایرانی

 

سریال شهرزاد

سریال شهرزاد یکی از پرفروش ترین و پربیننده ترین سریالهای شبکه خانگی هست که فصل اول آن در سال 1394 و در 28 قسمت، فصل دوم آن در سال 96 و در 16 قسمت و فصل سوم ان در سال 96 و 97 در 16 قسمت به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی محمد امامی تولید شده است.

سریال شهرزاد داستان عاشقانه زندگی شهرزاد و فرهاد هست که میخواهند با هم ازدواج کنند. این سریال حال و هوای قدیمی و مربوط به سال 1332 داره و مربوط به زمان دکتر مصدق هست. پدران این دو عاشق و معشوق از گوش به فرمانهای یکی از بزرگان آن زمان به نام بزرگ آقا هستند.

شیرین و قباد، دختر و داماد بزرگ آقا بچه دار نمیشوند و بزرگ آقا برای اینکه یک وارث داشته باشد تصمیم میگیرد تا از شهرزاد برای داماد خود خواستگاری کند و داستان سریال شهرزاد رنگ و بوی متفاوتی پیدا میکند که حتما باید به تماشای آن بنشینید و لذت ببرید!

از بازیگران سریال شهرزاد میتونیم به ترانه علیدوستی (در نقش شهرزاد)، مصطفی زمانی (در نقش فرهاد)، شهاب حسینی (در نقش قباد)، پریناز ایزدیار (در نقش شیرین)، علی نصیریان (بزرگ آقا)، مهدی سلطانی (هاشم پدر فرهاد)، محمود پاک نیت (جمشید پدر شهرزاد) و سایر بازیگران از جمله غزل شاکری، ابوالفضل پور عرب، هومن برق نورد، گلاره عباسی، جمشید هاشم پور، فریبا متخصص، سهیلا رضوی، نسیم ادبی، مینا وحید، امیرحسین رستمی و غیره اشاره کرد.

سریال های ایرانی

سریال دل

سریال دل نیز یکی از سریالهای شبکه خانگی جدید هست که به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی در سال 1398 در سه فصل تولید شده است.

سریال دل یک ملودرام اجتماعی هست که در ان رستا و آرش عاشقانه همدیگر رو دوست دارند و پس از گذروندن فراز و نشیب های بسیار، به روز عروسی خود میرسند! اما در شب عروسی این دو اتفاقاتی می افته و ماجراهایی پیش میاد که مسیر داستان عوض میشه…

از بازیگران سریال دل میتونیم به حامد بهداد (در نقش آرش)، ساره بیات (در نقش رستا)، یکتا ناصر (در نقش آوا)، سعید راد (در نقش خسرو)، افسانه بایگان (در نقش ناهید)، بیژن امکانیان (در نقش اتابک) نسیرن مقانلو (در نقش توران)، مهراوه شریفی نیا (در نقش رابی)، مهدی کوشکی (در نقش مهران) و سایر بازیگران از جمله کورش تهامی، بهرام افشاری، لیلا زارع، علی سخنگو و غیره اشاره کرد.

معرفی سریال های ایرانی