آوریل 23, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

معرفی سریال گیسو (عاشقانه 2)

معرفی سریال گیسو

سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه) + تیزر و معرفی بازیگران

سریال محبوب و پرطرفدار عاشقانه که در فصل اول بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته بود از ۱۳ اسفندماه با پخش فصل دوم، بینندگان را سوپرایز کرد. فصل دوم عاشقانه تحت عنوان گیسو پخش شده است.

سریال گیسو فصل دوم سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی است. داستان این سریال روایت سرگذشت شخصیت‌های فصل اول این سریال است. این سریال هر هفته، روز چهارشنبه از نماوا و رسانه تفریحی سنتر منتشر می‌شود.

سریال «گیسو» خلاصه + تعداد قسمت‌ها + دانلود سریال گیسو

بازیگران گیسو

ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی

بازیگران سریال گیسو

سریال گیسو چند قسمت است؟

درباره سریال گیسو پیش از فیلمبرداری و کلید خوردن، صحبت از این بود که همانند فصل اول عاشقانه در ۱۷ قسمت پخش شود. ولی پس از چندی این گونه اعلام شد که گیسو ۲۷ یا ۲۸ قسمت است. تا این که همین اواخر گفته شد که گیسو در دو فصل ۱۴ قسمتی پخش خواهد شد. این خبر زمانی منتشر شد که تنها چند روز تا پایان فیلمبرداری فصل ۱ گیسو باقی مانده بود.

به این ترتیب پخش فصل اول گیسو که از ۱۳ اسپند ماه ۹۹ آغاز شده تا اواخر خرداد ۱۴۰۰ به درازا می‌کشد و با توجه به این که فصل دوم گیسو هنوز فیلمبرداری نشده است و گفته می‌شود که از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ کلید می‌خورد، تا زمانی که آماده شود احتمالاً وقفه‌ای در پخش را تجربه خواهد کرد. البته این به نظر سازندگان بستگی دارد و شاید بخواهند قسمت‌های ۱۴ به بعد را همروند با تولید، منتشر کنند.

 

عوامل پشت صحنه سریال “گیسو”

نویسندگان: علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی، مدیر فیلمبرداری: محمد افسری، صدابردار: وحید دوزنده، طراح صحنه: رضا مهدی زاده، طراح گریم: امید گل زاده، طراح لباس: آرتا ماهان، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، عکس: معین باقری، تهیه کننده: هومن کبیری، کارگردان: منوچهر هادی