مارس 19, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

چرا مسافرت با خرید بلیط قطار راحت و لذتبخش است؟

چرا مسافرت با خرید بلیط قطار راحت و لذتبخش است؟

برای سفر رفتن راه های زیادی هست. برخی با اتوبوس دل به جاده می زنند، بعضی دیگر دوست دارند از پنجره های قطار نظاره گر زیبایی های مسیر باشند و عده ای هم پرواز را برای مسافرت انتخاب می کنند. از این میان بلیط قطار همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. آنها که به خرید بلیط قطار اقدام می کنند؛ می خواهند نوستالژی را با لذت و راحتی سفر در هم آمیزند و تجربه ای ناب را خلق کنند. اگر هنوز قانع نشده اید، قاصدک 24 به شما می گوید که چرا خرید بلیط قطار محبوب است:

قاصدک 24

قیمت بلیط قطار ارزان تر است

بلیط قطار محبوبیت زیادی در میان تمام اقشار جامعه از خانواده ها تا دانشجویان دارد و این محبوبیت را مرهون قیمت ارزان تر خود در مقایسه با بلیط هواپیما است. این امر به ویژه برای آنها که دائم در سفر هستند یا قصد سفر در مسیری کوتاه را دارند، مشهودتر است. ضمن اینکه شرکت های ریلی در مقایسه با شرکت های هوایی اختیار کمتری برای تحمیل هزینه های اضافی به مسافران دارند.

کوپه های قطار راحت هستند

تردیدی نیست که کوپه های قطار می توانند به راحتی یک اتاق شخصی باشند؛ البته اگر به رزرو یک کوپه دربست بپردازید، این موضوع را بیشتر حس خواهید کرد. از آنجایی که در قطار خبری از نشستن های طولانی مدت روی صندلی، بستن کمربند ایمنی یا تحمل صدای مسافران بغل دستی نیست، بسیاری راحتی سفر را با قطار بیشتر از هر وسیله نقلیه دیگری حس می کنند.

نرخ قطارها ثابت تر است

آنچه همه مسافران در خبرها می بینند این است که قیمت بلیط ها دستخوش تغییرات زیادی می شود. اما در مورد قیمت بلیط قطار این موضوع کمتر به چشم می خورد و حتی در فصول شلوغ سال هم قیمت این وسیله نقلیه از تغییرات کمتری نسبت به قیمت بلیط هواپیما برخوردار است. به همین دلیل مسافران به طور معمول نرخ بلیط قطار را منطقی تر از سایر بلیط ها می دانند.

در قطار می توانید از مسیر به اندازه مقصد لذت ببرید

برای گروهی از مسافران، هیچ کدام از شاخص های بالا به محبوبیت قطار کمک نکرده اند. آنها نوستالژیک و خاطره انگیز بودن سفر با قطار را مهم ترین دلیل اقبال به آن می دانند. برای این گروه از مسافران تماشای مناظر از پنجره های قطار آنها را به روزهای دور کودکی پرتاب می کند و این لذت خاصی را در مسیر به آنها می بخشد؛ لذتی که تجربه آن در مقصد امکان پذیر نیست.

در سفرهای ریلی می توانید چمدان بیشتری حمل کنید

چمدان بیشتر در سفر با هواپیما یا حتی اتوبوس به معنای هزینه و دردسر بیشتر است. اما در سفر با قطار هیچ محدودیت یا هزینه اضافی برای چمدان های شما وجود ندارد. می توانید برای یک سفر طولانی به هر میزان که تمایل داشتید، چمدان با خود حمل کنید. البته این نکته را فراموش نکنید که سبک سفر کردن یک امتیاز مثبت برای سفر شما است.

قطارها سبزتر هستند

هر چند که محیط زیست می تواند آخرین چیزی باشد که شما به عنوان یک مسافر دغدغه آن را خواهید داشت، اما به آن بی توجه نباشید. این نکته را باید بدانید که اگر می توانید برای سفر خود هم از بلیط هواپیما و هم بلیط قطار استفاده کنید، خرید بلیط قطار علاقه شما را به محیط زیست اطراف تان بیشتر نشان خواهد داد. قطارها انرژی و سوخت کمتری در مقایسه با هواپیماها مصرف کرده و از این رو وسیله سبزتری به شمار می آیند.

امکان تجربه های خاص در سفر با قطار

سفر با قطار به موازات زمان امکان تجربه های خاص و منحصر به فردی را هم به مسافران داده است. به عبارت دیگر شرکت های ریلی در سراسر دنیا با علم به راحتی و لذتبخش بودن سفرهای ریلی، برای مسافران امکانات خاصی در نظر گرفته اند. برای نمونه می توان به قطارهای شب رو یا قطارهای گردشگری اشاره کرد که هم در جهان و هم ایران برای مسافران علاقه مند در نظر گرفته شده اند.