آوریل 27, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

چه نکاتی را در اثاث کشی باید حتما رعایت کنیم ؟

چه نکاتی را در اثاث کشی باید حتما رعایت کنیم ؟

ابتدا لیستی از کارهایی که باید انجام گیرند، با حفظ ترتیب و زمان بندی و همچنین لوازمی که باید جا به جا شوند، بر روی کاغذ یادداشت کرده، سپس مرحله بسته بندی را آغاز کنید.

 

بدانید برای بسته بندی به چه موادی نیاز دارید: طناب، جعبه های ضخیم مقوایی در اندازه های مختلف (شما میتوانید این قبیل جعبه ها را از فروشگاه هایی مانند سوپرمارکت ها به مبلغ اندک خریداری کنید)، جعبه های پلاستیکی یا چوبی مخصوص میوه، پارچه، چسب نواری محکم و پهن، منگنه، برچسب، بند، پلاستیک های حباب دار مخصوص بسته بندی شکستنی ها، روزنامه های باطله، ماژیک درشت مشکی یا آبی و قرمز برای بسته بندی نیاز است. برای دریافت خدمات اثاث کشی ایزی پک به لینک قبل مراجعه کنید.

 

پیش از بسته بندی، لوازم را شسته و یا پاک کنید. البته این مسئله در مورد ظروف مصرفی، لیوان ها، آئینه، کریستال ها و امثال اینها باید به صورت مجدد در محل جدید نیز انجام گیرد.

 نکاتی تجربی برای سهولت در کار

  • لباس ها را داخل کارتن مخصوص به خودشان قرار بدهید. این کارتن ها دارای جالباسی و رخت آویزهای مخصوص هستند، با این کار دیگه دغدغه چروک شدن لباس ها را نخواهید داشت و به راحتی میتوانید از آنها استفاده کنید. البته این کار را برای لباس های لوکس و گران خود انجام بدهید و بقیه لباس ها را در داخل ساک قرار بدهید.
  • یکی از فوت و فن های اساسی و مهم قرار دادن وسایل حساس در کارتن های کوچک است. به طور مثال اگر شما ظروف شکستنی را داخل کارتن های کوچک قرار بدهید احتمال آسیب دیدن آن کمتر میباشد.
  • یکی از فوت و فن اسباب کشی این است که در قرار دادن ظروف کریستال و گران خود دقت کنید و بسته بندی را به درستی انجام بدهید تا مشکلاتی نداشته باشید. در بین ظروف از روزنامه یا لباس استفاده کنید تا آسیب رسی را به حداقل برسانید.
  • کارتن ها را بیش از اندازه سنگین نکنید سعی کنید چرا که احتمال پارگی کارتن با سنگین شدن آن افزایش مییابد.
  • اگر وقت و زمان کافی برای بسته بندی ندارید سعی کنید از شرکت های خدمات اسباب کشی استفده کنید.
  • سعی کنید وسایل بزرگ خود مانند مبل، میز و … را نیز به شیوه خود مانند استفاده از نایلن های حباب دار بسته بندی کنید تا در هنگام حمل و جابه جایی با مشکلی مواجه نشوید.
  • هیچ وقت جای خالی در کارتن باقی نماند. از حوله، پارچه و حتی روزنامه برای پرکردن جای خالی استفاده کنید.
  • یکی از نکات مهم در مورد فوت و فن اسباب کشی این است که که حتما خانه جدید را چک کنید و از تمیز بودن خانه اطمینان کسب کنید.
  • اگر جعبه های هر یک از لوازم شکستنی را هنوز نگه داشته اید، در مرحله بسته بندی، ابتدا آنها را در لا به لای پارچه، روزنامه یا پلاستیک پیچیده سپس در داخل جعبه مخصوص شان قرار بدهید. در غیر این صورت با بسته بندی محکم تر هر یک از آنها به صورت جداگانه، در نهایت همه را در کنار هم در جعبه ای بزرگ با دقت بچینید.

فروش یا اهدا وسایل:

بسته به اولویت شخصی شما، باید اقلامی را که تصمیم دارید که دیگر نیازی ندارید، اگر وضعیت خوبی دارند، میتوانید به فروش برسانید و یا اهدا کنید. اگر شما وسیله ای را به دلایل احساسی دوست ندارید اقلام غیر ضروری خود را، مثلا تلویزیون را بیرون کنید، پول اضافی حاصل از فروش آنها میتواند به شما برای مقابله با این حس کمک کند. وقتی که بحث فروش و اهدای وسایل پیش میآید، بحث همه چیز یا هیچ چیز نیست. کارتن اسباب کشی را در سایت ایزی پک به راحتی میتوانید خریداری کنید.

شما میتوانید اقلام گران را بفروشید و کالاهای ارزان تر، مانند ظروف تکراری و لباس های استفاده شده خود را اهدا کنید همچنین در نظر داشته باشید که آیا از آشناهایتان کسی هست که برخی از اقلام در نظر بگیرید شما را بخواهد یا خیر. برای بیرون کردن وسایلی که دوستشان دارید، این کار گزینه بهتری است.

در اسرع وقت شروع کنید:

شاید مهمترین نکته مشاوره برای کاهش حجم در اسباب کشی این باشد که هرچه زودتر کار را شروع کنید، به محض اینکه فهمیدید که شما به یک فضای کوچکتر اسباب کشی میکنید، کار خود را شروع کنید. هرچند رفتن به خانه یا آپارتمان جدید میتواند دلهره آور باشد، اما اگر پیش تر برنامه ریزی کرده باشید، میتوانید در هر هفته یا حتی یک اتاق را جمع کنید.

با کمی توجه و کم کم انجام کارهای فضاها، به نظر میرسد قابل کنترل تر میشود. حداقل، شروع به نوشتن لیستی از وسایلی کنید که میتوانید از شر آنها خلاص شوید.

چه قدر زمان برای اسباب کشی نیاز داریم ؟

برآورد زمان مورد نیاز برای جمع و جور کردن اثاثیه بسیار مهم است. اگر در برآورد این زمان دچار اشتباه شوید مطمئنا با مشکلات زیادی در طول اسباب کشی و حتی پس از آن برخواهید خورد. چنانچه با کمبود زمان مواجه شوید احتمال آسیب رساندن به خود و اثاثیه افزایش می یابد. چرا که شما سعی خواهید کرد که همه کارها را با عجله و البته ناقص و غیر اصولی انجام بدهید و در صورتیکه مدت زمان آن را خیلی طولانی در نظر بگیرید دچار کاهش انگیزه و خستگی خواهید شد که همین موضوع هم باعث میشود که کارها بطور صحیح انجام نشود. بنابراین برای انجام یک اسباب کشی موفق باید زمان مورد نیاز را به دقت ارزیابی کنیم !

زمان تعویض وسایل کهنه و قدیمی فرا رسیده است

اگر میتوانید و بودجه کافی در اختیار دارید، وسایل قدیمی و کهنه ای را که دیگر از دستشان کلافه شدید با وسایل نو جایگزین کنید. مطمئن باشید که از اینکار پشیمان نخواهید شد بخصوص اگر مالک منزل جدید خودتان هستید. تخت خوابها، فرش، تلوزیون، مبلمان و هر چیزی را که فکر میکنید باید عوض شود در زمان اسباب کشی تعویض کنید. برای مشاهده وسایل اسباب کشی به لینک قبل مراجعه کنید.

 

راه های راحت کردن اسباب کشی

اینها باید مواردی باشند که به طور منظم از آنها استفاده میکنید، مانند تخت و وسایل آشپزی. در همان زمان، مواردی را که میتوانید به راحتی بدون آنها زندگی کنید نیز بنویسید برای مثال، اگر شما در حال حاضر در هر اتاق یک تلویزیون دارید، اما به جایی میروید که اتاق های کمتری دارد، حداقل از یک تلویزیون خود خلاص شوید.

این زمانی است که باید بفهمید از چه چیزی دو تا دارید و میتوانید از دست یکی از آنها خلاص شوید، حتی اقلام های کوچک، مانند یک چاقوی پنیر بری اضافی که هرگز از آن استفاده نمیکنید، باید بیرون گذاشته شود.