آوریل 27, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

چگونه بازدیدهای بیشتری روی ریلز‌های اینستاگرام به دست آورید؟

1 min read

آیا می‌خواهید بدانید چگونه بازدیدهای بیشتری روی ریلز‌های اینستاگرام به دست آورید؟

با اینکه اینستاگرام پنجمین اپلیکیشن پر دانلود جهان است، دانستن نحوه تبلیغ ریلزهای شما باعث می‌شود توجه بیشتری به برند شما شود.

در این پست سایت دانلود کارتون، ما در مورد نکات آزمایش شده‌ای که به ریلز های اینستاگرام شما کمک می‌کند تا بازدیدکننده‌های بیشتری داشته باشد، پرداخته ایم. پس با ما با

۹+ نکته ثابت شده از اینستاگرام برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام همراه باشید.

چرا باید بازدیدهای بیشتری روی ریلز ها داشته باشید؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما باید از ویژگی ریلز های اینستاگرام استفاده کنید.

بازاریابی کسب و کار شما با استفاده از ریلز های اینستاگرام، فالوورهای شما را افزایش می‌دهد و مخاطبان هدف شما را تشویق می‌کند تا محتوای بیشتری از شما کشف کنند.

در اینجا لیستی از مزایایی را مشاهده خواهید کرد که وقتی بازدیدهای شما روی ریلز های اینستاگرام افزایش می‌ یابد نصیبتان خواهد شد:

  • فالوورهای بیشتر آینده بهتر: ریلز های وایرال می‌توانند در صفحه اکسپلور نمایش داده شوند، جایی که ۵۰٪ از کاربران اینستاگرام برای کشف محتوای جدید به صورت ماهانه می‌روند.
  • تعامل بیشتر: ریلز های اینستاگرام ۶۷٪ تعامل بیشتری نسبت به ویدیوهای استاندارد اینستاگرام دارند. ارسال بیشتر ریلز ها شانس شما را برای دریافت لایک‌ها و کامنت‌های بیشتر، نسبت ارسال به فقط تصویر، افزایش می‌دهد.
  • اعتماد برند بیشتر: هرچه افراد بیشتری ویدیوهای شما را تماشا کنند، احتمال بیشتری دارد که با آن تعامل کنند. تعامل بالاتر نوعی از اثبات اجتماعی است که به فالوورهای شما نشان می‌دهد کسب و کار شما اصیل و قابل اعتماد است.

به زبان ساده، ریلز های اینستاگرام قدرتمند در به دست آوردن آگاهی از برند، تعامل با مخاطبان هدف و در نهایت رشد کسب و کار آنلاین شما هستند.

 

نکات برتر برای افزایش بازدیدها در ریلز های اینستاگرام

احتمالا تا به الان متوجه شده اید که ریلز های اینستاگرام چگونه می‌توانند به برند شما کمک کنند. اما چگونه می‌توانید ریلز های اینستاگرامی را که ترند هستند برای کسب و کار خود ایجاد کنید؟

نکات آزمایش شده زیر به شما نشان خواهند داد که چگونه به سرعت بازدیدهای ریلز های اینستاگرام خود را افزایش دهید.

 

۱. محتوای ارزشمندی برای مخاطبان خود ایجاد کنید

تفاوت استفاده از اینستاگرام برای برند شما با استفاده شخصی از آن در چیست؟

طبیعتاً در نوع محتوایی است که ایجاد می‌کنید و در پروفایل اینستاگرام خود ارسال می‌کنید.

در حالی که حساب شخصی شما می‌تواند ترکیبی از هر چیزی باشد که می‌خواهید بارگذاری کنید، پروفایل کسب و کار اینستاگرام شما بیشتر به سمت بازاریابی برای فالوورهای شما متمایل است.

برای به دست آوردن بازدیدهای بیشتر در ریلز های اینستاگرام خود، آن‌ها باید مانند ریلز های نیل پاتل که روی نکات سئو برای بازاریابان آنلاین تمرکز دارند، آموزشی باشند، تا به طور مداوم ده‌ها هزار بازدید در هر ریل به دست آورند. اما محتوای “ارزشمند” فقط به ارائه اطلاعات محدود نمی‌شود. آیا فالوورهای شما محتوای خنده‌دار را ترجیح می‌دهند؟

برای به دست آوردن بازدیدکنندگان بیشتر برای ویدیوهای خود، شما می‌توانید ریلز های خود را سرگرم کننده کنید، مانند ویدیوهای هانا ماری هاینز.

 

۲. از آهنگ‌های صوتی محبوب در ریلز های خود استفاده کنید

این یک “راز” است که کارشناسان اینستاگرام برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان ریل انجام می‌دهند: به صفحه اکسپلور اینستاگرام بروید و روی قسمت ریلز ها کلیک کنید.

به دلیل الگوریتم پیشرفته اینستاگرام، شما ریلز های مرتبط بر اساس فعالیت خود را مشاهده خواهید کرد.

و بهترین قسمت؟ این ریلز ها همگی به دلیل نمایش داده شدن توسط اینستاگرام، از قبل تعداد بالایی از بازدیدها را دارند.

اما فقط ریلز ها را تماشا نکنید. آن‌ها را به عنوان الهام با کشف آهنگ‌های استفاده شده در این ریلز ها استفاده کنید.

برای یافتن آهنگ استفاده شده در یک ریل اینستاگرام، روی تصویر صدا در سمت راست پایین ریلز کلیک کنید. با کلیک روی صدا، شما به صفحه اختصاصی آن منتقل می‌شوید، جایی که می‌توانید ببینید ویدیوی اصلی آهنگ چند بازدید دارد. در این صفحه، شما همچنین می‌توانید آهنگ‌های ترند را ذخیره کنید یا از آن برای فیلمبرداری ریل خود مستقیماً استفاده کنید.

یک قانون سرانگشتی سریع برای در نظر گرفتن افزایش شانس پست ریلز اینستاگرام شما برای وایرال شدن، اطمینان حاصل کنید که ویدیوی اصلی آهنگ حداقل ۱ میلیون بازدید دارد.

اینطوری، شما مطمئن هستید که اینستاگرام از قبل می‌داند که این آهنگ جذاب و ارجحیت دار توسط کاربرانش است. بعد از همه، آن‌ها آن را نمایش داده‌اند و بیش از یک میلیون بار تاکنون تماشا شده است.

 

۳. قرار دادن فید ویدیوهای اینستاگرام در وب‌سایت خود

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای تبلیغ ریلز های اینستاگرام خود به بازدیدکنندگان سایت خود هستید، می‌توانید فید ویدیوهای اینستاگرام خود را در صفحه اصلی نمایش دهید تا بازدیدهای بیشتری کسب کنید.

به این ترتیب، بازدیدکنندگان شما می‌توانند ریلز های شما را مستقیماً در سایت شما مشاهده کنند، حتی اگر هنوز فالوور شما نباشند.

علاوه بر این، ریلز های آینده شما نیز می‌توانند بازدیدهای بیشتری کسب کنند. به محض اینکه فید ویدیوهای اینستاگرام خود را در سایت خود قرار دادید، به طور خودکار با ریلز های جدیدی که در حساب اینستاگرام خود ارسال می‌کنید، به روز رسانی می‌شود.

 

۴. ایجاد ریلز های زیر ۱۰ ثانیه

آیا می‌دانید که میانگین زمان توجه تنها تا ۸ ثانیه است؟

این بدان معناست که احتمال کمتری وجود دارد که افراد ریلز های اینستاگرام شما را تماشا کنند اگر آنها طولانی‌تر از ۸-۱۰ ثانیه باشند. اگر شما نتوانستید در چند ثانیه اول توجه آنها را جلب کنید آنها ممکن است بیش از حد مشغول اسکرول کردن به ریل بعدی باشند.

البته، شما می‌توانید از ابتدا با روایت یک داستان جذاب، به اشتراک گذاشتن یک واقعیت جالب یا برانگیختن کنجکاوی آنها، توجه آنها را جلب کنید.

اما اگر آنها تمام ویدیوی اینستاگرام را تماشا نکنند چه؟

شما به راحتی می‌توانید این مسئله را با نگه داشتن ریلز های اینستاگرام خود زیر ۱۰ ثانیه حل کنید.

تا زمانی که شما یک مقدمه جذاب در ابتدای ریل کوتاه خود اضافه کرده‌اید، بینندگان شما بیشتر احتمال دارد که ویدیوی شما را به طور کامل تماشا کنند چون زمان آن کمتر از ۱۰ ثانیه است. ایجاد ریلز های اینستاگرامی کوتاه و جذاب، راهی مطمئن برای افزایش بازدیدها و زمان تماشای ویدیوی شما است. علاوه بر این، روش خوبی برای ایجاد استوری های اینستاگرام با کیفیت بالا و حفظ توجه فالوورهایتان با محتوای جذاب است.

 

۵. افزودن هشتگ‌های مرتبط

یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزایش بازدیدها روی ریلز های شما، استفاده از هشتگ‌های مرتبط است.

با افزودن هشتگ‌های هدفمند به ریل خود، شانس دیده شدن ویدیوی اینستاگرام شما توسط کاربران بیشتری افزایش می‌یابد.

حساب تراولگرام At Our Desk با افزودن هشتگ‌های مخصوص نیچ خود به ویدیو، بیش از ۴۵۶,۰۰۰ بازدید روی ریل اینستاگرام خود دریافت کرد.

مطمئن شوید که حداکثر ۱۰ هشتگ اضافه کنید. افزودن بیش از این می‌تواند توسط الگوریتم اینستاگرام به عنوان اسپم تلقی شود.

نکته حرفه‌ای: شما همچنین می‌توانید یک هشتگ برندسازی ایجاد کنید و از آن برای تگ کردن به تمام ریلز های اینستاگرام مرتبط با برند خود استفاده کنید، دقیقاً مانند هشتگ #PSL از استارباکس برای Pumpkin Spice Latte معروف‌شان.

سپس، شما می‌توانید فید اینستاگرام ریلز ها را با استفاده از هشتگ برند خود به وب‌سایت خود اضافه کنید تا آنها را به بازدیدکنندگان سایت خود تبلیغ کنید و بازدیدهای بیشتری کسب کنید.

 

۶. زمانی پست کنید که فالوورهای شما فعال‌تر هستند

یک استراتژی ساده برای به دست آوردن بازدیدها و تعاملات بیشتر برای ریلز های اینستاگرام شما این است که در زمان درست پست کنید: زمانی که فالوورهای شما فعال‌تر هستند.

و اگر حساب کسب و کار اینستاگرام دارید، می‌توانید با استفاده از ویژگی Insights اپلیکیشن ببینید که فالوورهای شما چه زمانی فعال‌تر هستند. حالا شما به داده‌های عمیق درباره فعالیت فالوورهایتان دسترسی خواهید داشت. به انتهای صفحه Insights اسکرول کنید تا زمان‌های فعال‌ترین حالت فالوورهایتان را ببینید.

برای اینکه بازدیدهای ریلز اینستاگرام خود را به شدت افزایش دهید، پیشنهاد می‌کنیم ریلز های خود را در زمان‌های پیک فعالیت بر اساس تحلیل‌های حساب خود ارسال کنید.

به این ترتیب، شما بازدیدکنندگان فعال‌تری خواهید داشت که می‌توانند با ریل شما تعامل داشته باشند.

 

۷. اجرای یک قرعه‌کشی وایرال

هرچه تعداد فالوورهای اینستاگرام شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای به دست آوردن بازدیدهای بیشتر روی ریلز هایتان دارید.

اجرای یک قرعه‌کشی در اینستاگرام یکی از موثرترین روش‌ها برای تبلیغ حساب شما و به دست آوردن فالوورهای بیشتر است.

بعد از همه راه حل ها، حساب‌های اینستاگرامی که به طور منظم قرعه‌کشی اجرا می‌کنند، ۷۰٪ سریع‌تر از آنهایی که این کار را نمی‌کنند، رشد می‌کنند.

این ویژگی با تنوع زیادی از قالب‌های قرعه‌کشی از پیش ساخته شده می‌آید تا شما بتوانید به راحتی قرعه‌کشی اینستاگرام خود را در چند دقیقه ایجاد کنید.

به عنوان مثال، قالب Grow Your Instagram Following به شما اجازه می‌دهد بازدیدکنندگان سایت خود را تشویق کنید تا با بررسی پروفایل اینستاگرام شما در قرعه‌کشی شرکت کنند.

بازدیدهای ویدیویی بیشتری می‌خواهید؟ شما همچنین می‌توانید از RafflePress استفاده کنید تا از کاربران بخواهید با مشاهده یک پست اینستاگرام در ویجت قرعه‌کشی برای ورود مشاهده کنند. درست مانند این، شما می‌توانید فالوورهای جدید برای پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی به دست آورید و با این ابزار به مخاطبان گسترده‌تری دست پیدا کنید.

 

۸. در کپشن‌های خود سوال بپرسید

به دست آوردن بازدیدهای بیشتر روی ریلز های اینستاگرام تنها راه برای وایرال شدن نیست. محتوای ویدیویی شما نیز باید بسیار جذاب باشد. علاوه بر بازدیدها، ریلز های شما نیز نیاز به لایک‌ها و کامنت‌هایی از کاربران مختلف اینستاگرام دارد.

وقتی فالوورهای شما به طور منظم ویدیوهای شما را لایک کرده و روی آنها کامنت می‌گذارند، آنها الگوریتم اینستاگرام را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در نتیجه، اینستاگرام قرار دادن ریلز های شما در فیدهایشان را در اولویت قرار می‌دهد تا شما بتوانید بازدیدهای بیشتری کسب کنید و بیشتر دیده شوید.

سریع‌ترین روش برای افزایش جذابیت ریلز های شما این است که در کپشن‌های خود سوال بپرسید. دفعه بعد که یک ریل اینستاگرام جدید آپلود می‌کنید، حتماً یک سوال در کپشن‌های خود اضافه کنید تا الگوریتم اینستاگرام به نفع شما کار کند.

 

۹. اضافه کردن محتوایتان به ریلزهای ترند

اگر به طور منظم ریلز آپلود می‌کنید، گاهی اوقات می‌تواند سخت باشد که ایده محتوا پیدا کنید.

اینجاست که ارسال ریلز ها در مورد موضوعات ترند از سایر تولیدکنندگان محتوا وارد می‌شود – فقط باید مطمئن شوید که مرتبط با برند خودتان هستند.

 

۱۰. افزودن ویجت‌های ویدیوی اینستاگرام به سایت شما

آیا می‌دانستید که می‌توانید ریلز های اینستاگرام خود را به ناحیه سایدبار سایت خود اضافه کنید؟

از آنجایی که شامل یک سفارشی‌ساز فید تصویری است، شما می‌توانید به سرعت فید ریلز های خود را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.

سپس، فقط با چند کلیک می‌توانید ریلز های اینستاگرام خود را به ناحیه سایدبار سایت خود اضافه کنید تا به راحتی بازدیدکنندگان بیشتری برای ویدیوهای خود به دست آورید.

هرچه افراد بیشتری از وب‌سایت شما بازدید کنند، ریلز های اینستاگرام شما بازدیدکنندگان بیشتری خواهند داشت. این بدان معناست که پلاگین به طور خودکار در پس‌زمینه کار می‌کند، بنابراین ریلز های اینستاگرام شما در اندازه‌ها و دستگاه‌های مختلف صفحه نمایش عالی به نظر می‌رسند، که کمک می‌کند بازدیدهای ریلز های شما در دسکتاپ، تبلت و حتی موبایل افزایش یابد.

 

شروع به به دست آوردن بازدیدهای بیشتر روی ریلزهای اینستاگرام خود کنید

و پس از آن، شما به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید! امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید چگونه بازدیدهای بیشتری روی ریلز ها به دست آورید تا بتوانید کسب و کار خود را بهتر در اینستاگرام معرفی و تبلیغ کنید. علاوه بر موارد گفته شده برای افزایش بازدید ریلزهای اینستاگرام خود، می توانید اقدام به خرید ویو ریلز از لینک https://mymember.shop/خرید-ویو-ریلز-اینستاگرام نمایید.