آوریل 16, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

خرید ممبر کانال

1 min read

در این مقاله سعی داریم بخشی از ویژگی های تلگرام ایکس رو براتون شرح بدیم(به همراه دانلود) :

ماموریت شگفت انگیز تلگرام اینه که هر آپدیت جدید رو سریع تر و راحت تر از آپدیت های قبلی بسازه . رقابت روح پیشرفته و پیامرسان تلگرام هم ازین قائله مستثنی نیست . در ابتدای شروع کار تلگرام ، این گروه روسی الهام های زیادی رو از سایر پیام رسان ها گرفتند و همین باعث شد بتونن وارد رقابت بشن ولی با گذر زمان ما شاهد خلاقیت هر چه کمتر از سایر پیام رسان ها بودیم و این تلگرام رو پیشتاز پیام رسان ها کرد.

امروز ، تلگرام با تنها پیام رسانی که رقابت میکنه خودشه !
پروژه تلگرام ایکس (Telegram X) دارای یک پایگاه کاملا جدید و بدون اجزای مخربه که تلگرام دوباره از پایه و بِیس شروع به ساختش کرده.

هدف تلگرام ایکس بازخوانی تلگرام و کشف مرزهای جدید در سرعت، سهولت استفاده، کیفیت انیمیشن و سایر جنبه های دیگست. تلگرامم ایکس در دو نسخه اندروید و IOS قابل دانلود و دسترسی است.

این مدل اپلیکیشن ها تجربی هستند و ممکنه نهایتاً برنامه های رسمی موجود روجایگزین کنند. اما حتی اگر این کارو هم نکنن، توسعه تلگرام رو سریعتر می کنند، به گروه سازنده تلگرام اجازه می دهند تا سریعاً روش ها و فن آوری های جدید روآزمایش کنن.

تلگرام ایکس برای اندروید
تلگرام ایکس برای اندروید سریع تر و باتری کارآمد تر از برنامه اصلی و دارای ویژگی های جدید و طراحی جدید است.

تلگرام همچنین از یک حالت حباب آزاد(bubble-free mode) برای چت ها و کانال ها استفاده کرده،که پیام ها و عکس ها بیشتر فضای موجود در صفحه رو جذب میکنند و درعرض کامل صفحه قرار میگیرند ( حاشیه های اضافه ی پیام ها و عکس ها حذف شده است)

در تلگرام ایکس، شما می تونید برای مشاهده کردن محتوای هر چت روی اون ضربه بزنید و نگه دارید . با این کار هم میتونید محتوای کانال یا پی وی رو(بدون سین خوردن پیام ها) ببینید و بالا و پایین کنید

برای خرید ممبر کانال میتوانید از ممبر ساز استفاده کنید .

این برنامه مانند واتس اپ ، چت ها و تماس ها رو جدا کرده و شما میتونید با کشیدن صفحه به چپ یا راست وارد اون ها بشید.

 

این برنامه همچنین شامل یک موزیک پلیر فوق العاده است که حین دانلود آهنگ اون آهنگ پخش میشه (لازم نیست منتظر موند تا موزیک کاملا دانلود و سپس  پخش بشه )

نقطه ضعفی که من در نسخه اندروید مشاهده کردم ای این بود که نمیشه چند آهنگ همزمان با هم دانلود کرد!

 

 

تلگرام ایکس برای IOS

تلگرام ایکس برای iOS  به طور قابل توجهی سبک تر، سریع تر و با کارایی باتری نسبت به برنامه اصلی، ساخته شده.

 

طراحی و ویژگی های اون به سلیقه ی کاربران IOS نزدیک تره! و شما قطعا متوجه انیمیشن های صاف و سرعت سریع تر در آیفون هایتان خواهید شد.

 

ساختار داخلی تلگرام ایکس نیز برای  iOS  بسیار بهتر از اون چیزی است که از برنامه تلگرام انتظار می رفت در سال 2018 منتشر کند.

 

شما میتونید تلگرام ایکس رو از اینجا دانلود کنید.

در کل اگر جزو کابران حرفه ای و نیمه حرفه ای تلگرام هستید ، حتما تلگرام ایکس رو بهتون پیشنهاد میکنم و برای خرید ممبر تلگرام به سایت ما مراجعه کنید   ,.

شما همچنین میتونید مقاله تفاوت های تلگرام و واتس اپ رو بخونید و لذت ببرید !!

 

دیدگاهتان را بنویسید