آوریل 19, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن بهتره با سول تماس بگیری تقدیم می کند جیمی زیرک Better Call Saul Presents Slippin Jimmy فصل اول

1 min read
انیمیشن بهتره با سول تماس بگیری تقدیم می کند جیمی زیرک Better Call Saul Presents Slippin Jimmy 2022 داستان انیمیشن در انیمیشن بهتره با سول تماس بگیری تقدیم می کند جیمی زیرک : قبل از سال گودمن، وکیل جنایی، و قبل از جیمی مک گیل، وکیلی که می تواند اعتماد همه را جلب کند، جیمیِ زیرک بود: او حقه باز فریبکاری است که سعی دارد بدون آنکه خودش و دوست صمیمی اش مارکو دوباره تنبیه شوند، دوران تحصیل خود را با موفقیت در مدرسه کاتولیک بگذراند. درباره انیمیشن انیمیشن Better Call Saul Presents Slippin Jimmy محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن بهتره با سول تماس بگیری تقدیم می کند جیمی زیرک بازیگرانی چون Brian Sommer، Carlos Alazraqui، Chi McBride، Jasmine Gatewood، Kyle S. More، Will Vought، Zac Palladino، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن بهتره با سول تماس بگیری تقدیم می کند جیمی زیرک Better Call Saul Presents Slippin Jimmy فصل اولانیمیشن بهتره با سول تماس بگیری تقدیم می کند جیمی زیرک Better Call Saul Presents Slippin Jimmy 2022

داستان انیمیشن

در انیمیشن بهتره با سول تماس بگیری تقدیم می کند جیمی زیرک : قبل از سال گودمن، وکیل جنایی، و قبل از جیمی مک گیل، وکیلی که می تواند اعتماد همه را جلب کند، جیمیِ زیرک بود: او حقه باز فریبکاری است که سعی دارد بدون آنکه خودش و دوست صمیمی اش مارکو دوباره تنبیه شوند، دوران تحصیل خود را با موفقیت در مدرسه کاتولیک بگذراند.

درباره انیمیشن

انیمیشن Better Call Saul Presents Slippin Jimmy محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن بهتره با سول تماس بگیری تقدیم می کند جیمی زیرک بازیگرانی چون Brian Sommer، Carlos Alazraqui، Chi McBride، Jasmine Gatewood، Kyle S. More، Will Vought، Zac Palladino، و… به ایفای نقش پرداخته اند.