مارس 29, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن سم سم Samsam 2019 با دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن سم سم Samsam 2019 داستان انیمیشن در انیمیشن سم سم : سم‌سم به نظر می رسد همه چی دارد، بشقاب پرنده و یک خانواده عالی اما تنها چیزی که او هنوز به آن دست پیدا نکرده است ابر قدرت های واقعی است. درباره انیمیشن انیمیشن Samsam محصول کشور بلژیک و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Tanguy de Kermel در سال 2019 ساخته شده است. در انیمیشن سم سم بازیگرانی چون Damien Boisseau، David Macaluso، Emmylou Homs، Françoise Pavy، Isaac Lobé-Lebel، Jeremy Prevost، Julien Crampon، Laurent Maurel، Léopold Vom Dorp، Léovanie Raud و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن سم سم Samsam 2019 با دوبله فارسیانیمیشن سم سم Samsam 2019

داستان انیمیشن

در انیمیشن سم سم : سم‌سم به نظر می رسد همه چی دارد، بشقاب پرنده و یک خانواده عالی اما تنها چیزی که او هنوز به آن دست پیدا نکرده است ابر قدرت های واقعی است.

درباره انیمیشن

انیمیشن Samsam محصول کشور بلژیک و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Tanguy de Kermel در سال 2019 ساخته شده است. در انیمیشن سم سم بازیگرانی چون Damien Boisseau، David Macaluso، Emmylou Homs، Françoise Pavy، Isaac Lobé-Lebel، Jeremy Prevost، Julien Crampon، Laurent Maurel، Léopold Vom Dorp، Léovanie Raud و… به ایفای نقش پرداخته اند.