آوریل 20, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره The Boss Baby: Back in the Crib دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره The Boss Baby: Back in the Crib 2022 داستان انیمیشن در انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره : برای تد تمپلتون که انسان بالغی شده و در یک شرکت کار می کند، پاپوش دوخته اند. او برای آنکه بتواند مخفیانه زندگی کند، دوباره به «بچه رئیس» رو می آورد و برادرش تیم، نقش یکی از فرزندانش را بازی می کند. درباره انیمیشن انیمیشن The Boss Baby: Back in the Crib محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره بازیگرانی چون Krizia Bajos، Mara Junot، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره The Boss Baby: Back in the Crib دوبله فارسیانیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره The Boss Baby: Back in the Crib 2022

داستان انیمیشن

در انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره : برای تد تمپلتون که انسان بالغی شده و در یک شرکت کار می کند، پاپوش دوخته اند. او برای آنکه بتواند مخفیانه زندگی کند، دوباره به «بچه رئیس» رو می آورد و برادرش تیم، نقش یکی از فرزندانش را بازی می کند.

درباره انیمیشن

انیمیشن The Boss Baby: Back in the Crib محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره بازیگرانی چون Krizia Bajos، Mara Junot، و… به ایفای نقش پرداخته اند.