آوریل 19, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن شانس Luck 2022 با زیرنویس فارسی

1 min read
انیمیشن شانس Luck 2022 داستان انیمیشن در انیمیشن شانس : نبردی هزار ساله بشریت را هم اکنون درگیر خودش کرده است پرده از رازی هایی زیاد درباره آن برداشته می شود که ... دختری بدشانس که به قلمروی جادویی شانس و بدشانسی وارد میشه و با همراه شدن با موجوداتی جادویی قدرتی فراتر از شانس رو کشف میکنه. درباره انیمیشن انیمیشن Luck محصول کشور اسپانیا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Peggy Holmes در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن شانس بازیگرانی چون Adelynn Spoon، Colin O'Donoghue، Eva Noblezada، Flula Borg، Jane Fonda، John Ratzenberger، Lil Rel Howery، Simon Pegg، Whoopi Goldberg، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن شانس Luck 2022 با زیرنویس فارسیانیمیشن شانس Luck 2022

داستان انیمیشن

در انیمیشن شانس : نبردی هزار ساله بشریت را هم اکنون درگیر خودش کرده است پرده از رازی هایی زیاد درباره آن برداشته می شود که … دختری بدشانس که به قلمروی جادویی شانس و بدشانسی وارد میشه و با همراه شدن با موجوداتی جادویی قدرتی فراتر از شانس رو کشف میکنه.

درباره انیمیشن

انیمیشن Luck محصول کشور اسپانیا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Peggy Holmes در سال 2022 ساخته شده است. در انیمیشن شانس بازیگرانی چون Adelynn Spoon، Colin O'Donoghue، Eva Noblezada، Flula Borg، Jane Fonda، John Ratzenberger، Lil Rel Howery، Simon Pegg، Whoopi Goldberg، و… به ایفای نقش پرداخته اند.