آوریل 26, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

انیمیشن سه کله پوک ماجراجو We Bare Bears فصل اول با دوبله فارسی

1 min read
انیمیشن سه کله پوک ماجراجو We Bare Bears 2014 داستان انیمیشن در انیمیشن سه کله پوک ماجراجو : سه خرس که با یکدیگر برادر هستند، به دنبال جایگاه خود در تمدن شهری می باشند. آن ها به دنبال غذا هستند، تلاش می کنند تا با انسان ها دوست شوند یا اینکه می خواهند اشخاص مشهوری در اینترنت باشند. درباره انیمیشن انیمیشن We Bare Bears محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2014 ساخته شده است. در انیمیشن سه کله پوک ماجراجو بازیگرانی چون Bert Youn، Bobby Moynihan، Cameron Esposito، Charlyne Yi، Demetri Martin، Duncan Joiner، Eden Gamliel، Edi Patterson، Eric Edelstein، Grey Griffin و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 انیمیشن سه کله پوک ماجراجو We Bare Bears فصل اول با دوبله فارسیانیمیشن سه کله پوک ماجراجو We Bare Bears 2014

داستان انیمیشن

در انیمیشن سه کله پوک ماجراجو : سه خرس که با یکدیگر برادر هستند، به دنبال جایگاه خود در تمدن شهری می باشند. آن ها به دنبال غذا هستند، تلاش می کنند تا با انسان ها دوست شوند یا اینکه می خواهند اشخاص مشهوری در اینترنت باشند.

درباره انیمیشن

انیمیشن We Bare Bears محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2014 ساخته شده است. در انیمیشن سه کله پوک ماجراجو بازیگرانی چون Bert Youn، Bobby Moynihan، Cameron Esposito، Charlyne Yi، Demetri Martin، Duncan Joiner، Eden Gamliel، Edi Patterson، Eric Edelstein، Grey Griffin و… به ایفای نقش پرداخته اند.