آوریل 20, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

دانلود فیلم 578 روز انتظار

1 min read

دانلود فیلم 578 روز انتظار

روز انتظار فیلمی اجتماعی مرتبط با دفاع مقدس می باشد که توسط احمد عبداللهیان کارگردانی شده است. نویسندگی 578 روز انتظار بر عهده فتانه توفیقی بوده است. این فیلم نود دقیقه ای در سال 1390 ساخته شده است. خاطره اسدی، مینا نوروزی، جلال پیشوائیان، رحمان مقدم، غلامرضا اصانلو در این فیلم نقش آفرینی می کنند. این فیلم توسط اوبالفضل عطاردی فیلم برداری شده است.

در این پست، امکان دانلود مستقیم 578 روز انتظار را برای شما فراهم کرده ایم. این فیلم عملیات بزرگ بیت المقدس و فتح خرم شهر را روایت می کند، در سکانس هایی قبل و در سکانس های دیگری، زمان بعد آزادسازی خرم شهر را می بینیم. طراح گریم رحیم مهدی خانی بوده است و برنامه ریزی فیلم را عبدالرضا حمیدی انجام داده است. طراح صحنه و لباس مینو عاشوری بوده و مدیر تولید مجتبی عربی است. مخاطب 578 روز، افراد بزرگسال می باشد با این حال تمامی رده های سنی می توانند از این فیلم لذت ببرند و با عملیات تاریخی بیت المقدس بیشتر آشنا شوند. هرچند این فیلم به علت جنبه ضعیف تبلیغاتی ای که داشت چندان نتوانست مخاطبان زیادی را جذب کند، با این حال ماجرای تاریخی فتح خرم شهر به خوبی در آن بیان می گردد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

پسورد فایل : بدون نیاز

دانلود دانلود فیلم 578 روز انتظار کیفیت 480


دانلود دانلود فیلم 578 روز انتظار کیفیت 720


دانلود دانلود فیلم 578 روز انتظار کیفیت 1080


دانلود دانلود فیلم 578 روز انتظار کیفیت 1080HQ

 

این فیلم و کارتون های سایت توسط سایت دانلود کارتون و فیلم ایرانی گرد آوری شده و هرگونه کپی داری از این مطالب بدون ذکر منابع حرام و پی گرد قانونی دارد.