آوریل 18, 2024

دانلود کارتون کم حجم – دانلود انیمیشن کم حجم

دانلود فیلم و کارتون کم حجم و با کیفیت در سایت دانلود کارتون کم حجم

معرفی فیلم هزار پا

معرفی فیلم هزار پا

معرفی فیلم هزار پا

معرفی فیلم هزار پا

معرفی فیلم هزار پا

قصه فیلم هزارپا چیست؟

 

دو دزد خرده‌پا با یکدیگر رفیق هستند و کار می‌کنند. یکی از دزدها به طور اتفاقی از راز یک دختر جوان باخبر می‌شود و می‌خواهد از این موقعیت سوءاستفاده کند. مطابق معمول این مدل فیلم‌ها لابد حدس می‌زنید که درنهایت هم علاقه‌ای بین‌شان شکل می‌گیرد.

 

 

 

کارگردان فیلم هزارپا کیست؟

 

ابوالحسن داوودی را حالا دیگر جزو قدیمی‌های سینمای ایران محسوب می‌کنند. به خصوص که در کانون کارگردانان و خانه سینما جزو چهره‌های شاخص و فعال است. این کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده متولد سال ۱۳۳۴ است و فعالیتش در سینما از سال ۱۳۶۵ با نوشتن فیلمنامه «پاییزان» آغاز شد. فیلمی که رسول صدرعاملی کارگردانی‌اش کرد. داوودی اتفاقا هر وقت از شوخ‌طبعی‌اش استفاده کرده و کمدی ساخته کارهایش موفق‌تر بوده‌اند. به همین دلیل فکر می‌کنم یکی از بهترین فیلم‌هایش «نان و عشق و موتور هزار» است. با شوخی درجه یک در مورد دوم خرداد که هنوز هم در یادها مانده و بازی خوب سروش صحت. فیلمی که بنظر می‌رسد کارگردانش کاملا روحیه زمانه‌اش را درک کرده و از کلیشه‌ها هم خوب استفاده می‌کند.

 

 

 

چه کسانی از فیلم هزارپا خوش‌شان می‌آید؟

اول از همه اینکه اگر مراقب هستید بچه‌هایتان شوخی‌های ناخوشایند نشنوند یا احیانا سوالات نامناسب برایشان پیش نیاید بهتر است آنها را با خودتان به دیدن «هزارپا» نبرید. به جز این ولی اگر دنبال فیلم کمدی هستید که دست جمعی بروید و بخندید بهترین گزینه روی پرده است.

دیدگاهتان را بنویسید